Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er homofili naturlig eller mote?


Anbefalte innlegg

AIDS kommer vel av ape- og rævpuling...

 

Nei dere kan si hva dere vil, men homofili er moralsk forkastelig i mine øyne. Da moralen er relativ, så finnes det ingen argumenter dere kan komme med for å rakke ned på min holdningen.

 

Med andre ord kan de homofile dra dit der sola aldri skinner(og de liker seg veldig godt der også!) i min mening.

haha første personen her som har vært enig med meg! 2 av en milliard omtrent ;) så det liker jeg!

Er jo det du skriver jeg mer eller mindre startet med, så fikk jeg en horde med homoelskere som gikk mot meg og skulle ha meg til å begrunne alt mulig.

 

Det dere mener er jo like "riktig" eller uriktig som det jeg, og nå Camper_killer mener.

 

Har heller ikke vært på oppdatert på forumet de siste dagene pga eksamen, så skal prøve å komme rolig inn i steamen igjen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AIDS kommer vel av ape- og rævpuling...

 

Nei dere kan si hva dere vil, men homofili er moralsk forkastelig i mine øyne. Da moralen er relativ, så finnes det ingen argumenter dere kan komme med for å rakke ned på min holdningen.

 

Med andre ord kan de homofile dra dit der sola aldri skinner(og de liker seg veldig godt der også!) i min mening.

haha første personen her som har vært enig med meg! 2 av en milliard omtrent ;) så det liker jeg!

Er jo det du skriver jeg mer eller mindre startet med, så fikk jeg en horde med homoelskere som gikk mot meg og skulle ha meg til å begrunne alt mulig.

 

Det dere mener er jo like "riktig" eller uriktig som det jeg, og nå Camper_killer mener.

 

Har heller ikke vært på oppdatert på forumet de siste dagene pga eksamen, så skal prøve å komme rolig inn i steamen igjen

 

Normalt vil vel det at 2 mot 1000 om en mening vise at de 2 kanskje har et noe avvikende og muligens feil perspektiv på saken ettersom det strider med normalen?

Det er nesten utrolig at du enda holder fast på argumentasjonen selv om andre har motbevist både deg og Camp_Killer. Vi vet jo allerede at det han skriver er både feil hva angår moral og hvor dette kom fra, men igjen beviser det teorien om at mange på forumet bare plumper ut med diverse rare utsagn uten å kunne vise til konkrete kilder eller bevis for deres påstander.

 

Jeg forstår heller ikke at du som sier at homofili er like ille som dyresex og pedofile overgripere, kan si at oss som sier homofili ikke står bak AIDS, og at det er naturlig er på lik linje som din argumentasjon.

Lenke til kommentar
Det dere mener er jo like "riktig" eller uriktig som det jeg, og nå Camper_killer mener.

Dette/du er det mest absurde utfallet av postmodernismen jeg har bevitnet. Du avskriver deg alt ansvar for å argumentere for og begrunne ditt syn, du bare avskriver en hver kritikk av ditt syn på homofili med at moral er relativt og at din moral er like bra som min moral. Det er ikke slik at man kan mene hva man vil og forvente respekt for det, i hvert fall ikke om du ikke evner å begrunne de menneskefiendtlige synspunktene dine.

 

Vi "homoelskere" evner faktisk å argumentere som voksne mennesker, i motsetning til dere homohatere som begrunner homohatet deres med moral og at rævpuling er ekkelt.

 

Kjærlighet er flott

Kjærlighet er ufarlig

Homofile føler kjærlighet for hverandre

Ergo er homofili helt okey

 

Er dette så vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
Å si at folk subjektive mening er feil, er like gale som det du selv sier. Selvsagt kan en argumentere for om homofili er naturlig eller ikke, om det er rett eller galt også videre. Det at du mener det er naturlig å være homofil vil ikke nødvendigvis si at en automatisk ikke kan argumentere mot dette.

Folks subjektive mening er ofte gal. Det er ikke mulig å argumentere for at homofili er unaturlig. Det kan være mulig å argumentere for at homofili ikke er ønskelig, men det er noe helt annet.

 

Jeg har ikke påstått som du indikerer, at naturen har en plan. Det jeg prøvde å si var at fra naturens side så utvikler arter seg for å fungere optimalt. Det finnes en rekke beviser for hvordan arter har død ut som følge av at de ikke har klart å utvikle seg for å klare å overleve. Om da en rase dyr eller mennesker skulle bestå av flere homofile enn hetrofile ville arten innlysende nok død ut etter ikke lange tiden. Selv om disse homofile kunne ha tatt godt vare på avkommene som ble født, så ville det ikke ha vært tilstrekkelig for å holde artens eksistens vedlike. Det er jo da også ikke homofiles snillhet vi diskuterer.

Når du bruker begreper som "fra naturens side" så indikerer det at naturen er mer enn de naturlige prosesser som former dyr, mennesker, landskap osv, men greit nok. Poenget mitt er at det er naturlig at arter dør ut og det er naturlig at det blir født homofile individer. Om det blir født for mange homofile individer slik at det blir født for få nye individer så er det også naturlig. Synd for arten, men helt naturlig. Ikke at jeg tror noe slikt noen gang har skjedd.

 

Mitt andre poeng var ikke at homofile var snille eller noble. Poenget var at eksistensen av homoseksualitet i naturen muligens kan begrunnes evolusjonært, altså at disse individene har en evolusjonær funksjon. F.eks. Dvergsjimpansene, vår nærmeste slektning, er biseksuelle hele gjengen, hos dem er sex en måte å knytte bånd på. Hos enkelte fuglearter så ser man at homofile par tar vare på forlatte reir med egg.

 

Med moderne teknologi er det klart av man kan få homofile til å formere seg. Men det er jo heller ikke en naturlig prossedyre man må gjennom for å få det til. Naturen har utviklet mennesket slik at en mann og en kvinne må ha et seksuelt samleie for at mannen skal befrukte et av kvinnens egg. Denne prossessen er ikke til stede uansett hvordan en vrir og vender på det. Og om den skulle være det så kan det jo diskuteres om personen i det hele tatt er ekslusivt homofil. Jeg antar da selvfølgelig at homofile bare vil holde seg til seksuelle møter med et eller flere individ av samme kjønn.

Jeg mente ikke bare moderne prøverørsbefrukktning. Jeg mente at homofile individer ikke mangler noe biologisk for å kunne få barn, ergo kan også homofile få unger, blant annet ved voldtekt.

 

Det er sant det du sier om at det finnes mange homofile individer innenfor en rekke dyrearter. Men igjen, når noe ikke er produktivt, så er det ikke naturlig da det ødelegger. Homofili kan som jeg prøver å illustrere, ikke formere seg uten at det er en kvinne eller mann med i bildet. Dette blir jo da mer ødeleggende enn det er konstruktivt da de ikke hjelper til med å holde arten i livet. Det blir et avvik fra naturens side med tanke på at en art skal fungere optimalt.

Naturlighet er ikke avhengig av produktivitet. Det som er et resultat av naturlige prosesser er naturlig. Videre så argumenterte jeg for at homofili kan ha en evolusjonær funksjon (les: produktiv) lenger oppe.

 

Når et fenomen kan finnes i et utall arter og har blitt observert hos mennesker så lenge det har eksistert mennesker og er ekstremt vanlig hos våre nærmeste slektninger i "dyreriket" så er det umulig å argumentere for at homofili er unaturlig, med mindre man omdefinerer naturlig til å være synonymt med produktivitet.

Lenke til kommentar
Jeg mener homofili kommer av oppveksten til personen og de erfaringene han har med seg. For eksempel at homofile menn har gjerne ikke hatt en far i oppveksten, og derfor søker den mannlige personen senere i livet siden de ikke har hatt en slik person tidligere.

Jeg kjenner flere homofile som har vokst opp med både mor og far i en helt vanlig familie, med hetrofile søsken. Derfor kan du bare legge fra deg det.

Det er ingen som vet hvorfor man blir homofil, eller bifil, eller hetrofil osv...

 

det er fordi det er mote å være homo

 

F*** å grusomt dum du er! Skulle så gjerne likt å se vennekresten din, hvis du har noen etter hvordan du behandler folk. Du kan hvertfall ikke ha mange venner av det motsatte kjønn! Jeg er homofil, har vært det hele livet, husker første gang jeg forelsket meg i en gutt var jeg 5 år, jeg er mest sannsynelig dobbelt så maskulin som deg, overhode ikke femi, vokst opp i et ganske homofobt miljø frem til videregående! Ingen kan se på meg at jeg er homo, så du må ikke gå rundt å tro at alle homoer er som homsepatruljnen! De fleste er ikke feminine, men det får vel ikke du med deg så blåst som du er! At å si det er mote er så hilvettes på jordet at det er ikke mulig! Derfor 25 % av homofile tar selvmord da eller? før de forteller det til noen! Fordi det er så forbanna kult????!!

Så du skrev at homofili alltid har vært forbudt før i tiden osv. Fulgte du med i historietimene? Har du hørt om Antikken? Antikken som er grunnlegger for bl.a demokratiet du lever i? I Antikken var homofil kjærlighet mellom menn rangert som høyest! Kvinnene ble brukt for å lage barn, og kvinnene hadde også lesbiske forhold!

1 av 15 er homofile, kan bare tenke meg til de bifile mørketallene imellom. Så tenk på det neste gang du kaller noen jævla homo høyt! Forresten kult å si til deg at studier viser at de mest homofobe er som oftest de som er usikre på seg selv, og sin legning!;) Ha et fint liv!

Lenke til kommentar
F*** å grusomt dum du er! Skulle så gjerne likt å se vennekresten din, hvis du har noen etter hvordan du behandler folk. Du kan hvertfall ikke ha mange venner av det motsatte kjønn! Jeg er homofil, har vært det hele livet, husker første gang jeg forelsket meg i en gutt var jeg 5 år, jeg er mest sannsynelig dobbelt så maskulin som deg, overhode ikke femi, vokst opp i et ganske homofobt miljø frem til videregående! Ingen kan se på meg at jeg er homo, så du må ikke gå rundt å tro at alle homoer er som homsepatruljnen! De fleste er ikke feminine, men det får vel ikke du med deg så blåst som du er! At å si det er mote er så hilvettes på jordet at det er ikke mulig! Derfor 25 % av homofile tar selvmord da eller? før de forteller det til noen! Fordi det er så forbanna kult????!!

Så du skrev at homofili alltid har vært forbudt før i tiden osv. Fulgte du med i historietimene? Har du hørt om Antikken? Antikken som er grunnlegger for bl.a demokratiet du lever i? I Antikken var homofil kjærlighet mellom menn rangert som høyest! Kvinnene ble brukt for å lage barn, og kvinnene hadde også lesbiske forhold!

1 av 15 er homofile, kan bare tenke meg til de bifile mørketallene imellom. Så tenk på det neste gang du kaller noen jævla homo høyt! Forresten kult å si til deg at studier viser at de mest homofobe er som oftest de som er usikre på seg selv, og sin legning!;) Ha et fint liv!

Hvem var usikker sa du? :!:

 

Kan du komme med noen kilder på det som er uthevet?

 

 

Jævla soper :roll:

Lenke til kommentar
F*** å grusomt dum du er! Skulle så gjerne likt å se vennekresten din, hvis du har noen etter hvordan du behandler folk. Du kan hvertfall ikke ha mange venner av det motsatte kjønn! Jeg er homofil, har vært det hele livet, husker første gang jeg forelsket meg i en gutt var jeg 5 år, jeg er mest sannsynelig dobbelt så maskulin som deg, overhode ikke femi, vokst opp i et ganske homofobt miljø frem til videregående! Ingen kan se på meg at jeg er homo, så du må ikke gå rundt å tro at alle homoer er som homsepatruljnen! De fleste er ikke feminine, men det får vel ikke du med deg så blåst som du er! At å si det er mote er så hilvettes på jordet at det er ikke mulig! Derfor 25 % av homofile tar selvmord da eller? før de forteller det til noen! Fordi det er så forbanna kult????!!

Så du skrev at homofili alltid har vært forbudt før i tiden osv. Fulgte du med i historietimene? Har du hørt om Antikken? Antikken som er grunnlegger for bl.a demokratiet du lever i? I Antikken var homofil kjærlighet mellom menn rangert som høyest! Kvinnene ble brukt for å lage barn, og kvinnene hadde også lesbiske forhold!

1 av 15 er homofile, kan bare tenke meg til de bifile mørketallene imellom. Så tenk på det neste gang du kaller noen jævla homo høyt! Forresten kult å si til deg at studier viser at de mest homofobe er som oftest de som er usikre på seg selv, og sin legning!;) Ha et fint liv!

Hvem var usikker sa du? :!:

 

Kan du komme med noen kilder på det som er uthevet?

 

 

Jævla soper :roll:

 

Touche sier bare jeg....jævla soper? hvor gammel er du?

Prosenten er neppe korrekt, men det forundrer meg ikke med slike som deg at noen tar sitt eget liv.

Lenke til kommentar

Hvem var usikker sa du? :!:

 

Kan du komme med noen kilder på det som er uthevet?

 

 

Jævla soper :roll:

 

Touche sier bare jeg....jævla soper? hvor gammel er du?

Prosenten er neppe korrekt, men det forundrer meg ikke med slike som deg at noen tar sitt eget liv.

"F*** å grusomt dum du er! Skulle så gjerne likt å se vennekresten din, hvis du har noen etter hvordan du behandler folk. Du kan hvertfall ikke ha mange venner av det motsatte kjønn!"

"så blåst som du er!"

Det var ikke noe å reagere på altså? Dere behandler jo homofobe like ille som de homofile ble behandlet før.

 

Jeg er en 19 år gammel bifil gutt.

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar

Hvem var usikker sa du? :!:

 

Kan du komme med noen kilder på det som er uthevet?

 

 

Jævla soper :roll:

 

Touche sier bare jeg....jævla soper? hvor gammel er du?

Prosenten er neppe korrekt, men det forundrer meg ikke med slike som deg at noen tar sitt eget liv.

"F*** å grusomt dum du er! Skulle så gjerne likt å se vennekresten din, hvis du har noen etter hvordan du behandler folk. Du kan hvertfall ikke ha mange venner av det motsatte kjønn!"

"så blåst som du er!"

Det var ikke noe å reagere på altså? Dere behandler jo homofobe like ille som de homofile ble behandlet før.

 

Jeg er en 19 år gammel bifil gutt.

 

Dette blir for dumt; du er bifil, men bruker likevel hetsord om en som er homofil?

Det er like tåpelig som en som kaller en annen jævla skaphomofil, mens han er det selv.

 

Ser jeg det i kontekst i forhold til analogiene som er ført tidligere i denne tråden, skal jeg trekke på øyna da? Oppriktig talt.

Lenke til kommentar
Dette blir for dumt; du er bifil, men bruker likevel hetsord om en som er homofil?

Det er like tåpelig som en som kaller en annen jævla skaphomofil, mens han er det selv.

 

Ser jeg det i kontekst i forhold til analogiene som er ført tidligere i denne tråden, skal jeg trekke på øyna da? Oppriktig talt.

Ikke fordi han er homofil, men en tulling som blir støtt av det.

Lenke til kommentar
Dette blir for dumt; du er bifil, men bruker likevel hetsord om en som er homofil?

Det er like tåpelig som en som kaller en annen jævla skaphomofil, mens han er det selv.

 

Ser jeg det i kontekst i forhold til analogiene som er ført tidligere i denne tråden, skal jeg trekke på øyna da? Oppriktig talt.

Ikke fordi han er homofil, men en tulling som blir støtt av det.

 

Que?

Hadde noen sammenliknet din legning med pedofili og dyresex, ville ikke du reagert da?

Lenke til kommentar
Que?

Hadde noen sammenliknet din legning med pedofili og dyresex, ville ikke du reagert da?

Skal jeg liksom ta meg nær av hva andre sier, gjør og mener nå plutselig? :!: Ser da likhetrekkende mellom min legning og pedofili selv foresten. (Mangel på preferanse når det gjelder skjønn, tror jeg da :hmm: )

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar
Jeg mener homofili kommer av oppveksten til personen og de erfaringene han har med seg. For eksempel at homofile menn har gjerne ikke hatt en far i oppveksten, og derfor søker den mannlige personen senere i livet siden de ikke har hatt en slik person tidligere.

Jeg kjenner flere homofile som har vokst opp med både mor og far i en helt vanlig familie, med hetrofile søsken. Derfor kan du bare legge fra deg det.

Det er ingen som vet hvorfor man blir homofil, eller bifil, eller hetrofil osv...

 

det er fordi det er mote å være homo

 

F*** å grusomt dum du er! Skulle så gjerne likt å se vennekresten din, hvis du har noen etter hvordan du behandler folk. Du kan hvertfall ikke ha mange venner av det motsatte kjønn! Jeg er homofil, har vært det hele livet, husker første gang jeg forelsket meg i en gutt var jeg 5 år, jeg er mest sannsynelig dobbelt så maskulin som deg, overhode ikke femi, vokst opp i et ganske homofobt miljø frem til videregående! Ingen kan se på meg at jeg er homo, så du må ikke gå rundt å tro at alle homoer er som homsepatruljnen! De fleste er ikke feminine, men det får vel ikke du med deg så blåst som du er! At å si det er mote er så hilvettes på jordet at det er ikke mulig! Derfor 25 % av homofile tar selvmord da eller? før de forteller det til noen! Fordi det er så forbanna kult????!!

Så du skrev at homofili alltid har vært forbudt før i tiden osv. Fulgte du med i historietimene? Har du hørt om Antikken? Antikken som er grunnlegger for bl.a demokratiet du lever i? I Antikken var homofil kjærlighet mellom menn rangert som høyest! Kvinnene ble brukt for å lage barn, og kvinnene hadde også lesbiske forhold!

1 av 15 er homofile, kan bare tenke meg til de bifile mørketallene imellom. Så tenk på det neste gang du kaller noen jævla homo høyt! Forresten kult å si til deg at studier viser at de mest homofobe er som oftest de som er usikre på seg selv, og sin legning!;) Ha et fint liv!

 

hahahahaha er du seriøs? For å ta punkt for punkt;

1: Jeg har en stor vennekrets som består av like mange jenter som gutter.

2: Når du sier du var forelska som 5-åring, beviser det at du ikke har hodet på rett sted. MAN KAN IKKE FORELSKE SEG SOM 5-ÅRING

3: Har fulgt med i historietimene mine, og har du fulgt med i tråden? Har skrevet at det har vært untak oppigjennom, men finn noen andre eksempler enn gamle Hellas. er ikke så veldig homofil historie?

4: Det at 25% av homofile tar selvmord, vet jeg ikke, men det beviser iallefall min andre påstand om at homofile har større psykiske problemer enn vanlig hetrofile.

5: Ang. min legning. Jeg liker heller ikke gammelost, betyr da f*** ikke at jeg kommer til å begynne like det. ALDRI om jeg blir homo

Lenke til kommentar
4: Det at 25% av homofile tar selvmord, vet jeg ikke, men det beviser iallefall min andre påstand om at homofile har større psykiske problemer enn vanlig hetrofile.

Ja. Og at det er så mange skadde på sykehus beviser at medisin er farlig.

Ja, det var en veldig dårlig påstand

Lenke til kommentar
Jeg mener homofili kommer av oppveksten til personen og de erfaringene han har med seg. For eksempel at homofile menn har gjerne ikke hatt en far i oppveksten, og derfor søker den mannlige personen senere i livet siden de ikke har hatt en slik person tidligere.

Jeg kjenner flere homofile som har vokst opp med både mor og far i en helt vanlig familie, med hetrofile søsken. Derfor kan du bare legge fra deg det.

Det er ingen som vet hvorfor man blir homofil, eller bifil, eller hetrofil osv...

 

det er fordi det er mote å være homo

 

F*** å grusomt dum du er! Skulle så gjerne likt å se vennekresten din, hvis du har noen etter hvordan du behandler folk. Du kan hvertfall ikke ha mange venner av det motsatte kjønn! Jeg er homofil, har vært det hele livet, husker første gang jeg forelsket meg i en gutt var jeg 5 år, jeg er mest sannsynelig dobbelt så maskulin som deg, overhode ikke femi, vokst opp i et ganske homofobt miljø frem til videregående! Ingen kan se på meg at jeg er homo, så du må ikke gå rundt å tro at alle homoer er som homsepatruljnen! De fleste er ikke feminine, men det får vel ikke du med deg så blåst som du er! At å si det er mote er så hilvettes på jordet at det er ikke mulig! Derfor 25 % av homofile tar selvmord da eller? før de forteller det til noen! Fordi det er så forbanna kult????!!

Så du skrev at homofili alltid har vært forbudt før i tiden osv. Fulgte du med i historietimene? Har du hørt om Antikken? Antikken som er grunnlegger for bl.a demokratiet du lever i? I Antikken var homofil kjærlighet mellom menn rangert som høyest! Kvinnene ble brukt for å lage barn, og kvinnene hadde også lesbiske forhold!

1 av 15 er homofile, kan bare tenke meg til de bifile mørketallene imellom. Så tenk på det neste gang du kaller noen jævla homo høyt! Forresten kult å si til deg at studier viser at de mest homofobe er som oftest de som er usikre på seg selv, og sin legning!;) Ha et fint liv!

 

hahahahaha er du seriøs? For å ta punkt for punkt;

1: Jeg har en stor vennekrets som består av like mange jenter som gutter.

2: Når du sier du var forelska som 5-åring, beviser det at du ikke har hodet på rett sted. MAN KAN IKKE FORELSKE SEG SOM 5-ÅRING

3: Har fulgt med i historietimene mine, og har du fulgt med i tråden? Har skrevet at det har vært untak oppigjennom, men finn noen andre eksempler enn gamle Hellas. er ikke så veldig homofil historie?

4: Det at 25% av homofile tar selvmord, vet jeg ikke, men det beviser iallefall min andre påstand om at homofile har større psykiske problemer enn vanlig hetrofile.

5: Ang. min legning. Jeg liker heller ikke gammelost, betyr da f*** ikke at jeg kommer til å begynne like det. ALDRI om jeg blir homo

 

1) fair, syns riktignok synd på de om de blir bi eller kommer ut av skapet, men det er jo underforstått fra din side og,

2) Hvordan vet du det? Følelsen da kan sikkert bety det for personen, hvordan kan du dømme at det ikke er mulig? Sist jeg sjekket studerte du ikke psykologi?

3) Så du får det som har vært gjennom historien til å bli unntak, og du sier du fulgte med i historien?

4) Det har vel ikke vært klagd på tallet, mer at homofobe bidrar til det med hetsen din, så egentlig lager du problemet for så å bruke det mot dem.

5) Da hadde jeg ledd godt, snakker om å møte sine fobier i døra

 

4: Det at 25% av homofile tar selvmord, vet jeg ikke, men det beviser iallefall min andre påstand om at homofile har større psykiske problemer enn vanlig hetrofile.

Du tror ikke det er på grunn av sånne som deg?

 

For guds skyld ikke, vi har da absolutt ikke prøvd å få han til å se det argumentet tidligere liksom. Han hopper over det som strider i mot det, og spyr ut nye utsagn uten ryggdekning. Det er nesten som "Jeg skøt en fyr, men ikke søren om jeg tar ansvar".

Lenke til kommentar

Ok...

 

1: Er du for eller mot at voksne skal kunne ha sex med seg selv og/eller andre tilregnlige samtykkende voksne?

 

2: Du vet at sex kun er fysisk tilfredsstillelse som resulterer i utløsning av endorfiner og en ejukalasjon -- det er likt for menn og kvinner.

 

3: Skal ikke mennesker av samme kjønn få lov til å klippe eller massere hverandre -- det er handlinger som fra fugleperspektiv er helt likt med å ha sex?

 

4: Hva er det med sex som er så skremmende -- du tar en eller to kjønnsorgan og kjører noe over huden fram til vedkommende får orgasme; det er likt for menn og kvinner.

 

5: Er analsex galt?

 

6: Er gjensidig masturbasjon galt?

 

7: Igjen: Du vet at sex kun er fysisk tilfredsstillelse ikke helt ulikt å få massasje -- hvis du er uenig så fortell meg de vesentlige forskjellene mellom kjønnsorganet og hud for øvrig når det gjelder berøring, og hva som er så galt med å massere kjønnsorganet til andre av samme kjønn.

Lenke til kommentar

 

Man trenger virkelig ikke anstrenge seg for å motbevise han her:

 

http://www.originofaids.com/

http://www.avert.org/origins.htm

http://www.msnbc.msn.com/id/12966623/

http://www.uow.edu.au/arts/sts/bmartin/dis...documents/AIDS/

http://www.americanscientist.org/template/...l/assetid/37185

http://query.nytimes.com/gst/fullpage.html...755C0A9659C8B63

http://haha.nu/interesting/origin-of-aids/

http://www.nature.com/nature/journal/v428/...bs/428820a.html

http://infectious-diseases.jwatch.org/cgi/...full/1998/501/1

http://www.newton.dep.anl.gov/askasci/bio99/bio99372.htm

http://www.2000taletsvetenskap.nu/aids/Origin.htm

http://www.aids.org/atn/a-147-01.html

http://www.gnxp.com/MT2/archives/003083.html

http://rainforests.mongabay.com/09aids.htm

http://www.sciencedirect.com/lancetnorway?...fa3626d5e5e45f4

 

 

Har du enda lyst å si at homofile skapte sykdommen?

"On June 5, 1981, the first cases of AIDS were reported from Los Angeles in five young homosexual men diagnosed with Pneumocystis carinii pneumonia and other opportunistic infections. Due to the fact of the first cases and most frequently reported cases of AIDS were among homosexuals, it was originally believed that the transmission was solely through sexual activities" det er storyen om de første aids-ofrene. Sykt rart at alle var homofile og at alle var fra samme sted. Og jeg har sakt "most likely" ikke at JEG VEIT OM EN MILLIARD FORSKERE SOM SIER DET STAMMER FRA FAGS!" men at det er sansynlig,

 

Men nå må jeg øve til eksamen. I'll be back

Beklager å dra opp en "gammel" post men bare lurer på hvordan du vil forklare at en norsk familie døde av HIV/AIDS på 70 tallet? Hvor alle tilsynelatende var heterofile. Legg forresten merke til ordet "originally". Altså var dette noe de trodde i starten, men siden gikk bort fra.

 

Forøvrig kan vi legge hele diskusjonen på hylla da homofili helt klart er naturlig. Hvorfor ser vi ellers homofili hos så mange dyr?

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_anima...sexual_behavior

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_mamma...sexual_behavior

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_birds...sexual_behavior

 

Beklager forresten at jeg bruker en så usikker kilde som Wikipedia. De som tviler får sjekke referansene som står der. Jeg gidder rett å slett ikke å dokumentere noe som er så godt belyst av så mange tidligere.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...