goggen Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Har xbox med executer 2, i xbox MP sliter jeg med å spille mpeg/divx-filer. Den finner fila, men når jeg trykker for å spille, så blir bildet bare svart og ingen lyd heller. Bruker Verbatim cd-rw. Må jeg gjøre noen spesielle innstillinger for å få bilde? Lenke til kommentar
frank123 Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hei.. Hvilken versjon av XBox mediaplayer bruker du ? Vet at det var problemer med divx/xvid codec i en eller flere av versjonene. Bruker selv v2.3 og det funker 100% på min box. Bruker Evolution-X bios..men det skal ikke ha noe å si. Frank Lenke til kommentar
tcb77 Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 jeg har samme problem,kan heller ikke spille av film filer fra cdrw.......må gjøre det fra HD Lenke til kommentar
goggen Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Hmmm...Bruker xbmp v.2.2, så kanskje jeg får prøve å oppgradere til v.2.3 Bruker også Evolution2 bios. Men det er jo litt rart at den greier å lese hvilken fil som er på cd-romen i menyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå