Gå til innhold

Drar denne age of conan?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver å gjøre dette til en felles tråd om dette, Har en pc som kjørte Oblivion på maks, var det beste av det beste i sin tid. Og den har vel faktisk minimum recomended i forhold til AoC. dette gjelder da alt utenom Ram'en som det ikke finnes noe av i PC-en min, skal få meg 1 eller 2 gb nå snart, burde den kunne gjøre dette ganske laggfritt på low, eller litt høyere da? Til høsten kommer ny innkjøpet og den vet jeg skal klare å kjøre AoC på maks.

Lenke til kommentar

Jeg har en

Intel Core 2 Duo 6400 2.4 Ghz klokka til 3

nVidia GeForce 8800 GT 524MB

4 GB Crucial 1600 Mhz RAM (utnytter kun 3)

Jeg kjører ikke AoC på maks, kjører på medium, pga jeg takler ikke noe lagg i det heletatt. Det er fy.

Lenke til kommentar
Jeg har en

Intel Core 2 Duo 6400 2.4 Ghz klokka til 3

nVidia GeForce 8800 GT 524MB

4 GB Crucial 1600 Mhz RAM (utnytter kun 3)

Jeg kjører ikke AoC på maks, kjører på medium, pga jeg takler ikke noe lagg i det heletatt. Det er fy.

Tror jeg har samme skjermkort som deg. Men skal prøve å få tak i en 10 dagers prøve, for å se hvor mye det lagger.

Lenke til kommentar
Den kjører det, men du vil merke antydning til lagg. Men den skal kjøre flott på "low"

Ja, kommer det til å lagge mye eller?

hva slags skjemkort er det du skal putte i den maskinen btw ? x1200 kan ikke dra tetris engang og endel av de 512mb kortene som nvidia selger som f.eks 7300 etc kan du bare kaste , er ikke verdt silikonen de er laget i.

Lenke til kommentar
Hmm... lurer på hvordan PC-en min vil kjøre, den har stått demontert i litt over et år nå. Men prosessoren har jeg ca. samma som deg zoby.

Du overlever nok fint, jeg kan kjøre på maks, men jeg ser ikke mye forskejll i grafikken uansett. Den er faktisk ganske lik. Det som drar mest er avstanden fra deg til himmelen, når du er ute.

Skal selv oppgradere pcn min litt senere, men ser ikke behov for det atm.

Lenke til kommentar
Den kjører det, men du vil merke antydning til lagg. Men den skal kjøre flott på "low"

Ja, kommer det til å lagge mye eller?

hva slags skjemkort er det du skal putte i den maskinen btw ? x1200 kan ikke dra tetris engang og endel av de 512mb kortene som nvidia selger som f.eks 7300 etc kan du bare kaste , er ikke verdt silikonen de er laget i.

Vurderer nå å bare kjøpe meg ny pc, men alle pcer er jo med Vista er ikke særlig fan av det.

Endret av folkvord01
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...