Gå til innhold

Trenger jeg HD tv når jeg skal spille ps3?

-=CH=-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, men han sa han hadde lyst på GTA.

Det er ikke sikkert at han syns det er verdt 2500kr. for å spille GTA IV på Xbox 360 da? Men til PS3 var det kanskje andre spill han også ville ha

Eh, man kan spille GTA4 på en 360 til 1490kr. Flyter bedre enn PS3 versjonen også.

Lenke til kommentar

Leverte PS3en tilbake, problemet lå i ps3en, når jeg koblett til PS3en til tven min, ødela den faktisk tven min også vet ikke hvordan men ingenting fungerer på tven, så den er også inne til feilsøking, ettersom jeg kjøpte både tv og ps3

Lenke til kommentar
Leverte PS3en tilbake, problemet lå i ps3en, når jeg koblett til PS3en til tven min, ødela den faktisk tven min også vet ikke hvordan men ingenting fungerer på tven, så den er også inne til feilsøking, ettersom jeg kjøpte både tv og ps3

Så TVen din var ny ?

Du kan jo ta en titt på denne TVen her; 47 '' Full HD TV

Syns prisen var ganske billig.

Endret av unwill
Lenke til kommentar
Dersom du har amerikansk eller japansk Ps3, må du ha hd-ready eller full-hd tv..

Hadde samme problemet..

:rofl:

Buuuuullshiiit

En må jo ha en TV som er nyere enn 10 år gammel da, for at de ikke skal blir svart/hvitt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det har faktisk vært rapportert om problemer med amerikansk ps3 og noen få PAL-spill i SD-oppløsninger, dvs en vanlig "gammel" TV. Noen PAL-spill var kodet for å kun kjøre i oppløsningen 576i ( i tillegg til HD-oppløsningene så klart). Nå har(/hadde?) det seg slik at en amerkikansk ps3 ikke støtter 576i, men bare 480i, og resultatet var at spillet ikke ville starte. Med HDTV unngikk man problematikken. Mulig Sony har fikset dette, siden jeg ikke har hørt noen om problemet siden sist høst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...