Gå til innhold

Den blaa Stabæk traad!

-mads

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norges svar på Englands Community Shield. Det pengene går til et veldedig formål, iår UNICEF.

Stabæk har hatt en tradisjon å spille siste treningskamp før seriestart mot VIF, men i år er det jo blitt et stort opplegg rundt det. Dette er jo den første offisielle kampen på FA.

Draktene er kongefine!

Lenke til kommentar

Ifølge stabak.no kan vi forvente denne startoppstillingen i morgen:

Jon Knudsen

Christian Keller - Morten Morisbak Skjønsberg - Fredrik Risp - Jon Inge Høiland

Daigo Kobayashi - Pontus Farnerud - Henning Hauger - Palmi Rafn Palmason

Espen Hoff - Daniel Nannskog

Stenvoll er ute med skade. Synes det laget ser bra ut, men skulle gjerne sett Hoff på venstre kant, og Palmi bak Daniel.

Du får dra med deg mor eller far da ;) Er noe annet å sitte på en fullsatt stadion enn å se det på tv :)

som om fattern gidder det... :p

Kjøp billetter til kampen i morgen og/eller den mot Lillestørm, og be han om å bli med bare den ene gangen. Han kommer til å bli frelst etter et besøk i Hangar'n.

Lenke til kommentar

Jaja, ikke noen strålende kamp i går. Jeg tror det hadde vært bedre å beholdt Daigo på høyrekanten, så han kunne lagt gode innlegg. Nannskog ligger ikke å lukter på offsidegrensa i like stor grad som før, og det gjør nok at vi ikke opptrer like truende ovenfor motstanderen. Men uavgjort er greit i serieåpningen, så får vi håpe at vi finner tilbake til det spillet vi hadde mot enga når vi skal til Bergen. Da vil jeg se dette laget:

Jon

Keller - Morten - Risp - Høiland

Daigo - Farnerud - Hauger - Hoff

Palmi - Nannskog

Risp virket solid i går, og Hoff var så som så. Tror han blir bedre hvis han får tillit i sin favorittpossisjon.

Lenke til kommentar
Ble 1-1 mot LSK. Dere ble snytt for straffe også...

Når vi først skal dra inn dommeravgjørelser, er det verdt å nevne at Occean også ble feilaktig blåst for offside i situasjonen hvor han bare kunne trillet ballen tilbake til Myklebust (?) som stod på blank goll. 1-1 i dommerfeil, og et rettferdig resultat etter min mening.

Gratulerer med fantastisk flott stadion! Hadde VIP plass, og panoramautsikt. Åråsen virker ikke akkurat så veldig ny lenger :p

Fullstendig uenig. Hallen er det mest falske og sterile jeg har vært borti. Førsteinntrykket var hvor grått og kjedelig alt sammen var. Gulv, tak, vegger, seter. Det eneste som satt farger på hallen var gresset, ja, det falske gresset. Enda verre var akustikken i hallen. Det var jo fullstendig umulig å høre hva de 15 meter til siden sang, noe som resulterte i at sangene som regel døde ut før halve feltet hadde oppfattet hvilken sang som ble sunget.

Virket som om hallen var mer konstruert for konserter, enn fotballkamper. Og i pausen ble Stabæks publikum oppfordret til å rope "Arigato" (Takk på japansk) når Daigo scorer mål. Enda latterligere med musikken som blir spydd ut av høytaleranlegget ved scoringer, tydeligvis er billig techno deiligere enn scoringsjubel i Bærum. Dette, pluss halvtomme tribuner ga aldri et inntrykk av at det man var vitne til var noe mer enn en treningskamp.

Fjorårets seriemester, og desidert mest underholdene lag fortjener mye bedre enn den rammen som legges rundt kampene nå. Personlig er jeg sjeleglad vi ikke har noe lignende, og overlykkelig over at det kun vil bli en gang i året. Tenk hvor stusselig det blir å gå inn i den hallen, når det er 28 grader og stekende sol ute. Jeg misunner dem ikke.

Endret av KEBABavSVIN
Lenke til kommentar

Er forsovet enig med KEBABavSVIN når det kommer til gymsalen.

Men det er forsovet greit, men det rundt svikter også.

Jeg var der på treningskampen Stabæk - Vif.

Bor selv på stabekk så fattern og jeg gikk til FA. Når vi da kom og så inngang C tenkte vi jo, da går vi bort dit og sjekker hvordan den ser ut for så å gå til inngang B der vi skulle inn.

Men da kommer vi til en stor p-plass som er sperret av???

Dvs vi må gå rundt bilbutikkene som er der, hvorfor?

Og siden jeg bor på stabekk så er jo de fleste vennene mine Stabæk supporter så på lørdag skulle jeg til en av dem som bor på Høvik han skulle ta de nye bussene hjem. Det viser seg at det tar lengere tid enn det det gjorde for pappa forrige søndag, som gikk fra FA til Lysaker, tok toget til Nasjonal og Banen til Etterstad...

Det hadde tatt kortere tid å gå til Høvik for de gutta :s

Lenke til kommentar

Det er en herlig stadion, men den er kjedelig og grå. Kunstgress har jeg ikke noe imot, vanskelig å spille fotball på slik underlag som på Lerkendal, ihvertfall på denne tiden av året.

De oppfordret alle å reise kollektivt, noe som ikke fungerte i det hele tatt. Men dette gjøres nok bedre neste gang.

Skal andre ta turen til Bergen? Blodtann?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...