Gå til innhold

Den blaa Stabæk traad!

-mads

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett en fotballkamp i hele mitt liv, var stabæk mot molde i høstferien i fjor, måtte bare se på for jeg heter sandberg til etternavn og ejg fant ut at en spiller der het det også, så eide de molde og nå er jeg stabæk fan xD fotball var faktisk ganske gøy... o_O

Lenke til kommentar
ååå det var dumt :( jeg vil begynne å se på fotball (hørtes litt dumt ut xD) men jeg har ikke peiling på når folk spiller og sånn. har liksom aldri vært interresert i fotball :p

Er ikke så vanskelig å finne ut når folk spiller. Siden vi er i Stabæk-tråden, vil du sikkert vite når de spiller. Er ikke verre enn å se her. ;)

Lenke til kommentar
ååå det var dumt :( jeg vil begynne å se på fotball (hørtes litt dumt ut xD) men jeg har ikke peiling på når folk spiller og sånn. har liksom aldri vært interresert i fotball :p

Som nevnt her er det bare å følge med på www.stabak.no. Hvis du er interessert så står det litt om ulike sesongkort her. Fordelen med sesongkort er at det billiger enn å kjøpe enkeltbilletter, fast plass, og man slipper å stresse med å kjøpe billetter før hver kamp.

Lurer på hvor mange som tar turen på søndag med tanke på de høye billettprisene. Tipper hvertfall at det kommer mange flere mot LSK. Får håpe på fullsatt arena da.

Ellers fikk jeg et enda bedre intrykk av arenaen vår etter forrige besøk. Man ser veldig bra fra alle plasser, og storskjermene har begge gode plassering. Den ene er enorm, mens den andre er kanskje litt liten. Uansett virker alt veldig gjennomført der.

Lenke til kommentar
Du får dra med deg mor eller far da ;) Er noe annet å sitte på en fullsatt stadion enn å se det på tv :)

Og da hjelper du også for å få den fullsatt!

Bli med du og bruno, eller er Sandefjord laget ditt?

Lenke til kommentar

A-Laget:

Stabak_lagbilde_2009.jpg

De nye draktene er fine, men det mangler en spiss her. Helst en som kan gå rett inn i rollen bak Nannskog. Ikke rart at Nannskog aldri har vært så nervøs. Kan nevnes at moldoveren som har vært på prøvespill de siste dagene ikke får kontrakt i denne omgang.

Skal bli spennende å se lagoppstillingen på søndag. Jeg håper på følgende fra start.

------------- Knudsen -------

Høiland - MMS - Risp - Stenvoll

Keller - HH - Farnerud - Hoff

------ Kobayashi ------------

------------- Nannskog -----

Kunne også vært interessant med:

------------- Knudsen -------

Keller - MMS - Risp - Stenvoll

Kobayashi - HH - Farnerud - Hoff

------ Palmason ------------

------------- Nannskog -----

Endret av Blodtann
Lenke til kommentar

Den siste er jeg veldig enig i!

Keller er absolutt best på back-plass. Han er fantastisk både bakover, men spesielt fremover. Med han på back istedet for Høiland, har vi enda et våpen fremover. Og med Daigo forran seg, får han sikkert mye plass på utsiden.

Jeg gleder meg til superfinale!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...