foxxy Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg skal si dere at Alan ikke var Stabæks viktigste spiller, han kunne gjøre fantastiske ting og var en fantastisk entertainor, men han kunne også gjøre noen fæle misser. Hadde det da ikke vært for midtbanespillerne Henning Hauger, Farnerud med fler så hadde det ikke gått noe særlig, tror jeg. Det er Veigar som var den viktigste spilleren, han hadde en rolle i spillet og det er han vi må erstatte. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Historie? Han er da ikke død, han kan vende tilbake, ingen ting er avgjort?Alanzinho vender ikke tilbake... Stakkars Stabæch, 2009 går skeis Lenke til kommentar
TonyRomo Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Stabæk er visstnok veldig nære en signering av japaneren Daigo Kobayashi fra den japanske klubben Omiya Ardijas. Media spekulerer i at japaneren vil være stabækspiller innen uken er omme. Jeg personlig er veldig positiv til dette, og gleder meg til å se han i Stabækdrakt! Her er forøvrig en liten film av Daigo: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Nannskog har sagt til TV2 at han mest sannsynlig blir i Stabæk. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er de i ferd med å skyte nok en gullfugl? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Macauley er faktisk et av verdens største talent Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Syns ledelsen i Stabæk leter etter riktige spillere! Får vi låne/kjøpe han, så er det nesten det deffensive som blir problemet.. Stabæk nr. 5 på La Manga! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Stabæk-RævBK 27. februar kl. 19.00 på Telenor Arena:) Gleder meg! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ståbuk - rævbk eller? Slutt og kall lag teite fjortiss navn.. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Også bli irritert over det Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Macauley er faktisk et av verdens største talent Ifølge Foxxy ja Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Macauley er faktisk et av verdens største talent Ifølge Foxxy ja Ojsann, enda en som vet det... Et av verdens største talent:) Lenke til kommentar
Blaabærmuffins Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Flott å endelig få signert Daigo Kobayashi. Så gjennstår det å se hvordan JJ velger å komponer laget. Spesielt hvis Macauley og/eller Risp også signerer. Men hvis vi tar utgangspunkt i det vi har i dag så kan jeg godt tenke meg følgende lag: Knudsen Høiland - Skjønsberg - Olsen - Stenvoll Keller - Hauger - Farnerud - Hoff Nonnsog - Kobayashi Jeg synes Palmi har spilt bra i treningskampene så langt, så det føles ikke helt bra ikke ta han med her. Problemet er vel at Farnerud besitter den posisjonen han helst skulle spilt i. Men kan fort hende han blir å se bak Nannskog, eller på høyrekanten. Pontus Segerström skal naturligvis få plassen til IA Olsen når han er tilbake i fjorårsformen. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Jeg tenker at Palmason kommer inn på laget, og vi omrokerer litt:) ----------Knudsen---------- Keller(Mix*)-MMS-Høiland(Pontus, Risk)- Tom Kobayashi-Hauger-Farnerud-Hoff --------Nannskog-Palmi------- Mix har vist seg som en veldig god spiller på treningene for tiden, han tar fort opp til Tippeliganivået. Endret 12. februar 2009 av foxxy Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Stabæk spiller nå mot FC København. Stillingen er 4-3 til FCk, og vi er godt ute i 2. omgang. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det ble tap ja, skuffende! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Mot såkaltes nordens beste lag? 4-3, syns ikke det er noe å gremmes over... Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Superhelg på Telenor Arena, 7.-8. mars! Med artister som Big Bang, Madcon, Erik & Kris og Klovner i Kamp... Det blir også superfinale mellom Cup-mester og Seriemester på søndag kl. 1900. Møt opp! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Superhelg på Telenor Arena, 7.-8. mars! Med artister som Big Bang, Madcon, Erik & Kris og Klovner i Kamp... Det blir også superfinale mellom Cup-mester og Seriemester på søndag kl. 1900. Er det bare meg, eller sier de akkurat det samme på TV2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå