Liddell Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tabbe. 4-1. Ikke at det betyr noe, men men. Plutselig liv i denne tråden, masse medgangssupportere som kommer når gullet er sikret? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Points, nå kan du gratulere Stabæk vel? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg gratulerer gjerne enda en gang Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jaja all ære til Stabæk. Merket godt at det var noe annet å spille mot Stabæk enn LSK. Men vi tar dere i cupfinalen Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Gratulerer, selv om det egentlig ikke er så mange å gratulere her. Hele Bærum (som om det er så jævla mange) er jo og feirer på Bekkestua. Nå blir det artig å se hvor mange som konverter til pannebåndgutter. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Gratulerer, selv om det egentlig ikke er så mange å gratulere her. Hele Bærum (som om det er så jævla mange) er jo og feirer på Bekkestua. Jeg er ikke å feirer Bor faktisk ca like mange i Asker og Bærum som møkka "byen" bergen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Asker og Bærum, er ikke det ganske mye større område enn Bergen by da? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Nei, for "Bergen" er nemlig veeeeeeeldig stor. Det virker som de har talt med alle små og store steder innenfor en times omkrets av byen Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Gratulerer. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja, men Bergen by inkluderer vel bare byen da? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Bergen har jo 250.000 innbyggere, ikke tale om at det bare er Bergen by Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Veigar Pall Gunnarsson er klar for cupfinalen. Han måtte ut på krykker torsdag, men er likevel spilleklar. Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Veigar Pall Gunnarsson er klar for cupfinalen. Han måtte ut på krykker torsdag, men er likevel spilleklar. Nå ble cupfinalen enda mer seerverdig! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Salget av Veigar Pall Gunnarson er veldig trist:( Tror dere at dette kommer til å påvirke Daniel Nannskogs tanke om å fortsette i klubben? Håper ikke det:) Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Nannskog har vel ikke så mange år igjen at han satser høyere enn Stabæk, ville jeg tro. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Nannskog har vel ikke så mange år igjen at han satser høyere enn Stabæk, ville jeg tro. Men det virker jo som at det er familien/kona som nesten bestemmer... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Nannskog har vel ikke så mange år igjen at han satser høyere enn Stabæk, ville jeg tro. Fyren er 34 år så jeg tror nok ikke det har noe med at han vil satse høyere enn Stabæk. Han har jo sagt at han vil flytte tilbake til Sverige vel, og finnes det noen klubber som er bedre enn Stabæk i vårt naboland? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Nannskog har vel ikke så mange år igjen at han satser høyere enn Stabæk, ville jeg tro. Fyren er 34 år så jeg tror nok ikke det har noe med at han vil satse høyere enn Stabæk. Han har jo sagt at han vil flytte tilbake til Sverige vel, og finnes det noen klubber som er bedre enn Stabæk i vårt naboland? Det tviler jeg på. Jeg tror han bare bruker dette for å få mer penger ut av Stabæk, og mer i sin egen lomme. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen som har sesongkort på TA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå