Latias Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Skal det ikke være plass til 16 000 på Telenor Arena (Fornebu) fra 2009 sesongen? Eller er det flere? Det burde nok bli fullt der, ettersom de sikkert vinner serien i år. Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nannskog må være en av de beste spissene som har spilt i Norge noensinne. Bedre enn Kniksen, Lund, Ivers etc. Dette er en stor spiller spør du meg. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nannskog må være en av de beste spissene som har spilt i Norge noensinne. Bedre enn Kniksen, Lund, Ivers etc. Dette er en stor spiller spør du meg. Har du noen gang sett disse spille, eller går du ut ifra antall mål? Stabæk - HamKam på søndag nå. Der jeg håper på at HamKam ikke vil drite seg ut. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er ikke sikker på at jeg vil rangere han som den beste. Effektiviteten og timingen i løpene til Nannskog er det toppklasse over, men Tom Lund og Odd Iversen hadde også ekstreme kvaliteter. Tom Lund med en veldig slepen teknikk, og Odd Iversen med en fantastisk kompromissløs luftstyrke og et utrolig skuddbein. Men Daniel Nannskog er klart den beste spissen i Tippeligaen anno 2008. Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg tenker bare på at hadde du satt Odd Iversen og Tom Lund på banen idag så hadde de sansynligvis ikke klart seg så bra som det Nannskog gjør. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har sett Odd Iversen eller Tom Lund spille, men hadde Nannskog vært norsk ville han sikkert ha blitt sammenligna med de. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kan ikke sammenligne den fotballen som ble spilt på den tiden, og den som spilles idag. Men for all del, han er god. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Gratulerer med gull, Stabæk! Dere har vært det beste laget i år. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tenk så deilig å være Stabæk supporter nå. Norges beste fotballag både spillermessig og underholdningsmessig, seriegull, cupfinale og ny stadio neste år Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tenk så deilig å være Stabæk supporter nå. Norges beste fotballag både spillermessig og underholdningsmessig, seriegull, cupfinale og ny stadio neste år Ikke stadion men Arena;) Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ny sportshall mener dere vel? Bare pass på å ikke spark for høyt. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ny sportshall mener dere vel? Bare pass på å ikke spark for høyt. Tror dem har laget en hall som ikke har et tak som er for lavt. Skammelig at fotball skal spilles inne i denne boksen. Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Stabæk; det mest underholdene laget, det beste laget med de beste spillerne og det laget som gjør det best i cupen og i serien. Bare synd dere ikke er ute i europa. Champions League til neste år. Hilsen Start supporter! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Håper ikke Alanzinho blir solgt nå. Blir veldig kult å se han i CL (hvis Stabæk kommer der da). Men jeg tror han kanskje går til en større liga etter denne sesongen. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Håper ikke Alanzinho blir solgt nå. Blir veldig kult å se han i CL (hvis Stabæk kommer der da). Men jeg tror han kanskje går til en større liga etter denne sesongen. Italia, England og Spania er han ikke noe god for, er en grunn for at ingen har vist sin intressere for han. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Men han kan fort bli det. Pelle Nilsson spilte i Odd for 2 år siden, og er nå i Bundesliga og briljerer med Hoffenheim. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Men han kan fort bli det. Pelle Nilsson spilte i Odd for 2 år siden, og er nå i Bundesliga og briljerer med Hoffenheim. Alanzinho kan muligens komme til Tyskland, men ikke noe lenger enn det. Han vil bli et offer for sin størrelse i de større ligaer. Det er en stor forskjell på å drible ut Knut Henry Haraldsen og Rio Ferdinand. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Håper ikke Alanzinho blir solgt nå. Blir veldig kult å se han i CL (hvis Stabæk kommer der da). Men jeg tror han kanskje går til en større liga etter denne sesongen. Italia, England og Spania er han ikke noe god for, er en grunn for at ingen har vist sin intressere for han. Ja, det tror jeg nok at han ikke er, men han kan være god nok for lag som Stoke, WBA og Hull. Jeg snakket egentlig om større ligaer enn Norge. Han kan fort havne i Tyskland, Nederland eller andre litt store ligaer. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Alanzinho passer ikke inn i PL! Nederlandsk fotball eller Tysk fotball kunne ha vært midt i blinken for Alanzinho. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 I august hadde dere 5800 i snitt. Har dere ikke plass til flere enn det? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Men han kan fort bli det. Pelle Nilsson spilte i Odd for 2 år siden, og er nå i Bundesliga og briljerer med Hoffenheim. Hehe. Har et godt minne av han. Pelle Nilsson scoret siste mål ever på Kristiansand Stadion, og det for Start! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå