PatSharpX Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Blir nok ikke seriegull på Stabæk, men jeg tror de havner på øvre halvdel av tabellen. Lenke til kommentar
Swampthing Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Må jo gå for seriegull i år! De spiller fouuutbolll Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Meget bra kamp av Stabæk idag. Fordi om motstanden ikke var allverden lover dette godt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hei Jeg er Brann supporter, men vil bare si at jeg håper dere overlever tippeligaen eller i verste fall kommer opp igjen kjapt som et sterkere lag. Har vært utrolig underholdene å se på dere siden forrige opprykk og dere er flinke med unge spillere. Har sansen for både dere og Strømsgodset Er i alle fall en positiv ting opp i all elendigheten: Jeg synes det er mye mer liv i supporterne hos dere etter dere kom tilbake til Nadderud og faktisk begynte å få problemer. Er god liv i dere under hele kampene uansett resultat Keep up the good work Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå