Gå til innhold

Den blaa Stabæk traad!

-mads

Anbefalte innlegg

3-3 er vel et greit resultat med tanke på hvordan kampen utviklet seg. Men forsvarsspillet var ikke mye å skryte av i dag. Passivt på alle baklengsmålene.

Når blir det viktig å ta 3 poeng i Fredrikstad, for i neste hjemmekamp har vi Molde.

Arason var forresten millimetere fra å få ballen i taket ved et par anledninger, så det er helt klart mulig å treffe bjelkene når keepern tar utspark fra henda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

8800 betalende tilskuere i dag. På tide at stabækledelsen tar hintet og setter ned prisene? 8800 i seg selv er ikke så dårlig, men andre hjemmekampen på sin arena hadde jeg forventet mer, men skjønner godt at folk ikke vil beatle når man må ut med 250-300 kroner for en billett.

Lenke til kommentar

Ja, for å være helt nøyaktig var det 8.687 betalende i går. Det er ikke dårlig med tanke på at det er påskeferie i Bærum, og at vi spiller mot Odd. Det er solgt ca . 5600 sesongkort, så da har nesten 3000 kjøpt enkeltbillett. Det er nokså bra. Men vi kan naturligvis ikke være helt fornøyde når potensialet er mye høyere.

For å få flere på kamp tror jeg vi må:

- Sette ned billettprisene. Billettene burde koste det samme som de gjorde på Ndderud. 225 for voksen på langside, og 150 for barn. På kortsiden burde det være 175 for boksen og 100 for barn. Det som er positivt er at man kan kjøpe billetter gjennom budstikka kortet på den ene kortsiden, og da koster det 100 for voksen, og 50 for barn. Men jeg har en følelse av at det ikke er mange som benytter seg av dette tilbudet.

- Distribuere billettene på en bedre måte. Salget av enkeltbilletter burde foregå på klubbens egen hjemmeside, og ikke gjennom billettservice. På billettservice får man automatisk tildelt de nederste plassen, og man kan bare velge mellom noen få felt, selvom det er mange ledige plasser andre steder i arenaen. Så det er på tide å skaffe et billettsystem som f.eks RBK og TIL har, hvor man kan velge både felt og nøyaktig sete selv. Ved å selge gjennom billettservice går klubben også glipp av en del billettinntekter.

- Flytte SS til kortsiden så de som sitter på Sparebank 1 tribunen føler at de befinner seg på Stabæks hjemmebane.

- Og så vil det naturligvis hjelpe hvis vi kjemper i toppen i år. De som var på Fornebu i går fikk hvertfall se en morsom kamp, selvom det var mye rusk defansivt, og kun ble U.

Endret av Blodtann
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Er fjorårsmotivasjonen og viljen på vei tilbake i Stabæklaget? Så ikke kampen, men hørte det var total overkjøring, bare maset rundt spillerlønninger kan man alltids kjempe om medalje, er jo tross alt bare 5 poeng opp til Molde som jeg spår en tøff en høstsesong. Med tanke på CL kvalikk kommer jo formen veldig beleilig :)

Blir spennende på Lerkendal.

Lenke til kommentar

Spillerne jobbet hardt mot Start, men det viktigste er at de begynner å finne hverandre i angrepsspillet. Kombinasjonene og tempoet var helt på høyde med det vi presterte i fjor. Start var ikke i nærheten, men de var nok litt utkjørt etter ekstromgangene mot Løv-Ham.

Nå møter vi Rosenborg på et best mulig tidspunkt med tanke på den selvtilliten spillerne må ha etter de 3 siste kampene (Selvom de ikke spilte veldig bra mot VIF borte).

KF Tirana fra Albania kan bli psennende, men vi kunne med fordel trukket et dårligere lag. Tirana slo blant annet AC Milan 2-1 i en treningskamp i fjor. Men det er ikke lett å si noe om nivået de er på. Det positive er at de ikke er i sesong nå. Jeg håper de ikke er bedre enn at vi slår de greit med to jevngode kamper.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

leste en glamelding for alle Stabæk fans på stabeak.no og tenkte å dele med andre forumer jeg vet har Stabæk tråder.

400 gratis billetter til Stabæk vs Valencia

tenkte å dele en fin ting med alle Stabæk fans. Fikk denne SMS om følgende fra en som jobber med fotball matcher i Telenor Arena:

"400 gratis billetter til Valencia matchen + gratis pakker til bortemathcen. sjekk ut Valencia sponsoren www.unibet.com sine norske sider. Blå for alltid -Hans Christian"

Måtte jo gjøre litt research og fant frem til følgende:

Unibet er Valencias hovedsponsor. Som en gest til norske kunder både nye og gamle gir de bort 400 billetter til matchen i Telenor Arena. I tillegg gir de bort ti-talls med fult betalte turer til bortekampen (fly-hotell-billett).

var innom sidene til selskapet som gir bort billettene og grunnen er at de er hovedsponsor for Valencia. Unibet.com er siden, link her: 400 gratis billetter til Stabæk vs Valencia

De gir bort billetter til både hjemmekampen og bortekampen mot Valencia. Haster jo litt da matchen er på Torsdag, men jeg skal ihvertfall prøve å sikre meg opptill 4 billetter som man kan få.

Blir uansett glad når jeg leser slike ting og må bare dele.

Berget det BLÅ reiser aldri hjem

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Hvor i alle VERDEN er Stabæk-supporterne? :hmm: Kan ikke skjønne annet enn at det blir en ny legendarisk monolog fra legenden selv Ivar Hoff i kveld, etter at gamle Daniel Nannskog har scoret to mål i dag. Kan det toppe hans Moa-monolog fra i fjor?

Ivar Hoff:Han kan umulig være norsk (om Moa) :p

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Hvor i alle VERDEN er Stabæk-supporterne? :hmm: Kan ikke skjønne annet enn at det blir en ny legendarisk monolog fra legenden selv Ivar Hoff i kveld, etter at gamle Daniel Nannskog har scoret to mål i dag. Kan det toppe hans Moa-monolog fra i fjor?

Ivar Hoff:Han kan umulig være norsk (om Moa) :p

Noen som har link til hva han sa?

Har ikke vært mye aktivitet her, hvor i all verden er alle andre enn meg?

Lenke til kommentar

Jeg er her. Er ikke Stabæk-supporter, men kan godt holde deg med selskap. :fun:

Takk for det!

Stabæk spiller kamp på onsdag mot Hønefoss. Jeg tenker meg denne startoppstillingen:

-----JK-----

VEH* JIH KFO Hulkinn

Hoff PF** HH Diogo(JA)

---DN BH(JA)---

*Hvis ikke flytrafikken er stengt så han ikke kommer hjem fra landslagssamling

**Hvis han er skadefri

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Min første post her på forumet får bli å drittprate litt etter 7-0 tapet. Gidder ikke engang lete etter høydepunkter fra den kampen, kan ikke være særlig godt spill. Hva skjer denne sesongen da, tror vi på nytt seriegull? Stabæk burde få spilt seg inn på Fornebu rimelig fort.. :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...