Hannahx3 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hva er synet deres på Espen Hoff? Sett litt ekstra på han i de siste kampene våre, og jeg tror at Janne og Nannskog og kanskje noen andre må ta litt tak i han og forklare litt "Stabæk"-måten å spille fotball på. Må være ærlig å si at jeg ble veldig irritert på han i en del situasjoner, spesielt på LSK kampen. Føles nesten som om han ikke passer inn i det hele tatt. Stabæk, og spesielt Nannskog liker å spille oppover fort, mens Hoff spiller veldig "sakte". I stedet for å komme seg oppover, stoppet han istedet for ballen for å finne noen å gi bort ballen til. Fikk nesten oppfatningen av at han ikke "turte" å spille ballen oppover. Håper han kan bli bedre utover sesongen, hvis ikke må jeg nesten innrømme at det kan bli litt svakt ute på kanten. Og jeg personlig kommer til å gå bananas om ting ikke ordner seg ordentlig mellom han og Daniel. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hoff er en typisk Stabæk-spiller mener jeg. Men par med Nannskog er kanskje ikke hans ideelle plassering. Han bør spille i en kantrolle, og Palmi bør kanskje spille med Nanne. Eller så syns jeg at Stabæk bør invistere i en klassespiss, som kan spille med Nanne. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Tror dere kunne gjort dere godt av en ny brasse på topp, f.eks han som har vært linket med Start Marquinho! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hva skal vi med en brasse på topp? Vi har jo Nannskog, han tar jo brasse stadig vekk^^ Joa, brasse.. Eller en annen nasjonalitet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hva skal vi med en brasse på topp? Vi har jo Nannskog, han tar jo brasse stadig vekk^^ Joa, brasse.. Eller en annen nasjonalitet. Fordi dere trenger en rask og kreativ spiss Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Trenger mer en spiller al'a Veigar. Må ikke være rask, men som du sa KREATIV! Lenke til kommentar
Blaabærmuffins Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Vi trenger en spiss som i det minste klarer å ta i mot ballen, og sende den presist og raskt videre. Hadde ikke vært dumt hvis han også var god på hodet. I LSK kampen virket Hoff veldig klønete i mange situasjoner. Ingen god kamp, men det ble litt bedre da han ble flyttet ned til venstrekant. Tror det kan bli bra hvis han får fortsette å spille der. Mot Brann vil jeg gjerne se dette laget: --------------- Jon ---------------- Keller - Morten - Risp - Høiland Daigo - Farnerud - Hauger - Hoff -------- Palmi - Nannskog ------ Høiland klarte seg bra på venstrekanten sist synes jeg. Han kom til en del innleggsposisjoner hvor han var nødt til å bruke venstrefoten, men han gjorde seg ikke bort da. Så pr. i dag synes jeg vi har god nok dekning i forsvaret. En ny spiss burde hvertfall prioriteres. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Enig i lagoppstillingen! Skal du på tur? til Bergen altså, Blodtann... Lenke til kommentar
Blaabærmuffins Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nei, skal ikke det. Her står det om skdaene til Johan og Pontus. Johan tror han er klar til bortekampen mot VIF, men før den tid skal det spilles 11 tippeligakamper. Det var litt lenger enn hva jeg håpet og trodd. Lenke til kommentar
Blaabærmuffins Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hoff slet i dag og, men de siste minutten var veldig oppløftende. Synd han ikke fikk det siste skuddet innenfor. Det hadde blitt meget pent. Men jeg er hvertfall ikke i tvil om at vi burde bruke han på venstrekanten. Hvis Pami og Nannskog får litt tid på seg tror jeg de kan utvikle et bra samarbeid. Men det beste hadde naturligvis vært om vi fikk inn en ny spiss som var god nok for første 11'eren. Med tanke på at Brann fort kunne gått opp til 2-0 i første omgang, eller 2-1 da en sjanglende Nielsen kom alene med Jon, så er det ok med U. --- En ting jeg har lagt merke til er at vi på kunstgresset på fornebu spiller ballen mye på fot, og lite i bakrom og foran spillere som kommer på løp. Så mer av det i dag f.eks. Siden kunstgresset er så raskt så håper jeg det vannes mindre til de neste kampene. Det vil jo bli mye enklere å finne Nanskog i bakrom om ballen holder litt lavere fart? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 1. Det var dritt kaldt å stå i Bergen 22. mars 2009, og banen var rævva. SÅ jeg syns absolutt at Tippeligaen starter for tidligt og slutter for sent. Dumt at Stabæk må bruke 3-4 kamper for å finne hvor folk skal spille. 2. Jeg vil ha mer bredde i Stabæk. Daigo ligger alt for sentralt. Det kan være greit, men da må vi ha en annen kantspiller. 3. Mange snakker om at det offensive ikke funker i Stabæk må som Veigar og co. har gått. Men hva skjedde med det defensive i 1. omgang i Bergen? NESTE KAMP vil jeg se: -------JON-------- CK--MMS--FR--JIH PRP--HH--PF--HOFF ---------DK-------- ---------DN------- Eller noe liknende. Lenke til kommentar
Hannahx3 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hoff er en typisk Stabæk-spiller mener jeg. Men par med Nannskog er kanskje ikke hans ideelle plassering. Han bør spille i en kantrolle, og Palmi bør kanskje spille med Nanne. Eller så syns jeg at Stabæk bør invistere i en klassespiss, som kan spille med Nanne. Det er det jeg mener...Daniel og Hoff er ikke det paret vi håpet på gitt. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Endelig! Ny spiss til Stabæk... Zdenek Senkerik signerte idag for de Blaa! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Endelig! Ny spiss til Stabæk... Zdenek Senkerik signerte idag for de Blaa! Hvor er han fra? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Tsjekkisk spiller fra Slavia Praha. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hva slags spillerstil da? Ligner han på Nannskog/Hoff/Gunnarsson? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Driblesterk, men også rask. Også er han god på hodet:) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er Fredrik Berglund en aprilspøk, eller har han faktisk signert for Stabæk? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Står i flere aviser, så tror nok det er sant. Dette derimot var en noe dårlig aprilspøk. Man ser menneskene på bildet klarer så vidt å holde masken Endret 1. april 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 HAhaha! Hadde vært noe å hete FCSB. Enda en spiss:D:D:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå