CFM Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Ønsker litt kritikk her. Saken er ikke bare selve bildet, men også helst redigeringa. Originalen var dårlig og overeksponert, men jeg ble fornøyd med det jeg fikk ut av det. Originalen (resizet): Resultatet (resizer): Noen innvendinger? Endret 23. mai 2008 av gilera Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Du har fått hentet ut en god del informasjon her. Tok du bildet i RAW? Jeg tror jeg ville klippet vekk den rullebanen som synes i bunn av bildet. Jeg kunne også tenkt meg litt mer luft på høyre side. Ikke mye, men slik det er nå er det litt trangt. Tom Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Tok bildet i RAW ja Kan se hva jeg kan få til. Klippe banen under og prøve å clone til litt "luft" til høyre i bildet.. Bildet er jo ikke croppa Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Den klonejobben kan fort bli tøff ... Tom Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Gjorde et kjapt forsøk.. Kuttet vekk kjørebanen under og clona litt mot høyre.. Gadd ikke clone så veldig mye siden det ikke var så mye å ta av akkurat.. Det synes at det er clona, men er andre bildet jeg prøver meg på cloning med så.. Endret 23. mai 2008 av gilera Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg savner også luft, men cloninga blei ikke så bra så bilde er best uten luft når man ikke har luft der orginalt. Blei bedre med at rullebanen forsvant Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Takker, da skal jeg i hvertfall gi mer luft på sidene neste gang jeg tar bilder.. Bedre litt for mye enn litt for lite Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Takker, da skal jeg i hvertfall gi mer luft på sidene neste gang jeg tar bilder..Bedre litt for mye enn litt for lite Det er en god ide. Man sier alltid at man skal gå tett innpå. Det er forsåvidt riktig. Men man kan komme litt for tett innpå noen ganger ... Tom Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Det er spesielt ting som man forventer seg skal bevege seg i en viss retning man må passe på avstanden til kanten. Hvis du ser på venstre side så er flyet like nært kanten der uten at det er et like stort problem. Med tanke på utgangspunktet så synes jeg resultatet ble bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå