fjeddiu Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 En diskusjon i Age of Conan forumet: Hvilke klasser ser dere mest av?Hvilke klasser ser dere minst av? Sitter og prøver å finne hva jeg skal være i morgen, er veldig mange valg jeg har lyst på. Men viktig for meg at jeg er noen som det ikke florerer av, ser det som en positiv fordel. Er i samme båt som deg. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Bare jeg som ikke helt ser hva som skal være morsomt her? :o Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Tror det er det at spillet starter på et skip / i en båt... Måte tenke litt før jeg tok den. Ikke spesielt morsomt uansett. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg lo. Men lurer litt på om det var planlagt eller om det bare var tilfeldig... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Bare jeg som ikke helt ser hva som skal være morsomt her? :o nei, jeg er i samme båt som deg Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg lo. Men lurer litt på om det var planlagt eller om det bare var tilfeldig... Det var ikke planlagt, ikke ment som humor egentlig. Etter mange poster la jeg merke til det og begynte å le Lenke til kommentar
vgard Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 lol, tja.. Litt humoristisk, ikke direkte morsomt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ikke noe særlig morsomt, i grunnen. Det eneste måtte vel være at han ikke har lyst til å spille samme klasse som alle andre, selv om spillet ikke var kommet ut ennå (om jeg ikke tar helt feil). Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Ikke noe særlig morsomt, i grunnen. Det eneste måtte vel være at han ikke har lyst til å spille samme klasse som alle andre, selv om spillet ikke var kommet ut ennå (om jeg ikke tar helt feil). tror du missforstod poenget Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Høhø, var litt morsom når jeg tenkte over det! :!: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Internhumor er steike morsomt for den som er inne i sirkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå