Gjest Guest_aleks_* Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hei, har et lite problem. Problemet er at når jeg er ute med alle så sliter jeg med at jeg ikke har noe å prate om, har liksom ikke noe føye til i diskusjonen. Er ikke noe spessielt sjenert så det er ikke problemet, men har bare ikke noe å snakke om.. Noen som har noen tips til noe som kan hjelpe? Takker for alle svar Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hei, har et lite problem.Problemet er at når jeg er ute med alle så sliter jeg med at jeg ikke har noe å prate om, har liksom ikke noe føye til i diskusjonen. Er ikke noe spessielt sjenert så det er ikke problemet, men har bare ikke noe å snakke om.. Noen som har noen tips til noe som kan hjelpe? Takker for alle svar har akkurat det samme problemet. kom med sarkastiske kommentarer og sånt..bare følg med. er du ute, så kjøp en kaffe/etc, se kul ut, og kast in kommentarer^^ det gjør jeg:P Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 se kul ut, og kast in kommentarer^^ det gjør jeg:P Okey, hvordan ser man kul ut da? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg er også helt fjern på sånn der. Å prate om ting, men jeg har eksepsjonelle ferdigheter når det kommer til å snakke om usaklige ting. Men da må jeg nesten kjenne personen litt først.. Så, alle som ikke kjenner meg tror jeg er rar. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Så, alle som ikke kjenner meg tror jeg er rar. Velkommen til wannabe-klubben. Selv de som kjenner meg mener at jeg er rar. Ellers har jeg et lignende "problem" som trådstarter, men jeg er sjenert i tillegg. Men sleng inn et spørsmål eller lignende hvis du ikke har noe konkret å komme med. Det bruker å funke. Man slipper i alle fall å sitte stum som en østers i lange tider. Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg er også helt fjern på sånn der. Å prate om ting, men jeg har eksepsjonelle ferdigheter når det kommer til å snakke om usaklige ting. Men da må jeg nesten kjenne personen litt først..Så, alle som ikke kjenner meg tror jeg er rar. hehe det gjør jeg også. Med folk jeg kjenner syntes folk det bare er morsomt for de vet at jeg er litt sånn. Sier rare ting, oftest koblet til sammtalen på en eller anen måte. Virker litt teit å bytte samtale emne hele tiden, så jeg holder meg faktisk on-topic. Med folk jeg ikke kjenner kan de fort tro at jeg er rar bryr meg ikke noe særlig om det. En god klasikker er at når samtalen går om et tema, så forteller du en kort historie om deg selv som har sånn noenenlunde med tema å gjøre. Da lytter alle til deg og når du er ferdig vil noen gjerne komentere den og så gå videre til samtalen. Dette forutsetter jo at du har opplevd ting som har akkurat med samtale emne å gjøre. Men hvis det skjer så er det ett bra triks. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Aleks_* Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hmm.. Flere som har det slikt ja^^ selv prøver jeg å ikke tenke så veldig mye på det, er redd for at det skal bli værre om jeg sitter å tenker at jeg er for stille. Uansett, skal prøve noe av det som har blitt sagt fremdeles åpen for råd da Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 alle som ikke kjenner meg tror jeg er rar. Og alle som kjenner deg vet det. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Er vel bedre å sitte å se kul ut å spytte inn sarkastiske kommentarer enn å sitte å se dum ut. Som om du ikke forstår hva de prater om. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Er ikke alltid det er nødvendig å si så mye heller. Bare følg med og vær interessert i samtalen. Dersom du har noe å legge til så gjør du det. Selv liker jeg mye bedre å lytte til andre enn å si noe selv. Du vil ikke bli fyren med alle de kule historiene, men folk vil allikevel alltid sette pris på at noen et interessert i det de sier. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 se kul ut, og kast in kommentarer^^ det gjør jeg:P Okey, hvordan ser man kul ut da? sorr for at det tok tid. vel, jeg sitter bare å ler.. gjør som damene og meg..gå inn på toalettet avogtil for å sjekke at du ser ok ut.. så prøver du å holde ett positivt ansiktsutrykk. vær oppmerksom på samtalen og kom med kommentarer. jeg er veldig trøtt av natur, så jeg faller nesten i søvn når klokka når 11 tiden på kvelden. Er vel bedre å sitte å se kul ut å spytte inn sarkastiske kommentarer enn å sitte å se dum ut. Som om du ikke forstår hva de prater om. nå er jeg veldig heldig med kommentarene mine. for eksempel: jenta jeg liker spurte om NÅR det ble vaska ett sted på skolen. så sa jeg: "JO..dæ va no ein tidlig morgen i 1982..." da lo hun. vanskeligere er det ikke. Lenke til kommentar
Nemistwh Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 IKKE kom med sarkastiske kommentarer. Det kan og vil få de til å mislike deg. Jeg er et levende eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå