And.rs Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Mulig den er postet før, men sikkert noen andre som heller ikke har fått den med seg... Lo så jeg knakk sammen her :!: Edit: La det til som vanlig link istedet. Endret 23. mai 2008 av ReSSaA Lenke til kommentar
redflame Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Fungerte her, men den var ikke så morsom dessverre. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) hehe, må se hele. Scenen med john Stewart er ganske morsom. Ser man den som "Everybody hates Bill" er den fantastisk Men tapte seg litt når jeg nå så at det faktisk er Bill Gates som spiller seg selv. Var mer morsom når jeg antok at det var en skuespiller som paroderte han, av en eller annen rar grunn Endret 23. mai 2008 av ReSSaA Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Å herre! Noen får fallskjerm når de må slutte i jobben... mens andre bruker mangfoldige tusen på å få med kjente fjes i "avslutningsfilmen" for seg selv.. sweeeeet! Lure på ka han har betalt for å få alle disse kjendisen med i filmen?? Men utrolig kult av han å gjør det da.. han latterliggjør seg selv på utrolig mange punkter... han må ha en god dose selvironi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå