jahas Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Har nå tele2 champion med en bindingstid på 12 mnd. Det jeg vil er å endre navnet som kommer opp på gulesider, telefonkatalogen osv. når man søker på dette nummeret. Er nemmelig slik at det er registrert på min far, men blir brukt av meg. Han skal også fremdeles være ansvarlig for abonnementet (betale ). Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ring eller send mail til kundeservice, så endrer de navnet som kommer på opplysningen, mens din far fremdeles står ansvarlig. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Ring eller send mail til kundeservice, så endrer de navnet som kommer på opplysningen, mens din far fremdeles står ansvarlig. ok, da gjør jeg det Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 bare ring tele2 KS 02000 og si at du skal endre navn på bruker. Det tar 2 min å gjøre det Lenke til kommentar
jahas Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 bare ring tele2 KS 02000 og si at du skal endre navn på bruker. Det tar 2 min å gjøre det Takker Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg tror din far må ringe Tele2 og si at det er du som skal stå som bruker av abonnementet. Kanskje du også må snakke med dem. Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 nei, kun juridisk eier må ringe han trenger navnet ditt og fødselsdatoen din Lenke til kommentar
jahas Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 nei, kun juridisk eier må ringe han trenger navnet ditt og fødselsdatoen din ok, da fikses det på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå