illmatic. Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hei! Jeg har nå en bærbar PC og en PS3, og dama får i tillegg egen bærbar iløpet av sommeren (studier). Begynte da å tenke litt på muligheten for å ha en 500GB-1TB nettverksdisk på trådløse nettverket, som alle i nettverket fikk tilgang på. Det jeg lurer på er: Hva er fordelene/ulempene med en nettverksdisk kontra en "Home media server"-lignende sak? Og om jeg kun har en nettverksdisk, da kan vel kanskje ikke PS3 streame fra denne siden den sikkert trenger programvare som mediaplayer11? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 PS3'n vil nok ikkje like den så godt nei. Du må ha ein NAS som støtter DLNA server. Lenke til kommentar
illmatic. Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 PS3'n vil nok ikkje like den så godt nei.Du må ha ein NAS som støtter DLNA server. Fant denne som så bra ut - http://www.qnap.com/pro_detail_feature.asp?p_id=78 Er det bare å sette i en harddisk på denne, koble kablet til trådløs router, og så er den på trådløs nett tilgjengelig for alle bærbare + ps3 i mitt nettverk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå