Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ung gravid, SINNSYK mor

Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Går dama ifra meg om jeg gjør noe sånt kommer jeg til å være så forbanna langt nede i kjelleren at jeg vet ikke hva som skjer.

Nå får du se til svarte å manne deg opp... du kanke sitte her og sutre som ei jentunge...

Dama di truer med ditt og datt fordi hu er redd for morra. Well guess what, drit i hva hu mener, dama di er ikke ved sine fulle fem for øyeblikket.

La oss tenke oss at hu tar den aborten fordi du ikke gadd å gjøre en dritt; hvordan ville du følt deg da? Ville hu fremdeles vært noe å spare på etter at hun hadde myrdet din sønn? Tror du VIRKELIG at moren vil la deg komme i kontakt med dattera etter aborten? Ønskehåpning er for tåper, her har du en "once in a lifetime opportunity"....

Du må tenke mann, gjør du ikke noe nå, så kan jeg LOVE deg at du vil miste hu for alltid. Ivertfall må du forsøke å dra ting i land her, du har ingenting å tape!

Videre så må du slutte å sture over morra, vi skjønner at det er hu sin feil. Derimot så er realiteten slik at du alikevel må nå fram til dama, uansett hvor hurpete morra er. Det er vel dette som skiller mannfolk fra gutter; evnen til å handle i kritiske situasjoner. Du kan ennå redde hu og barnet, men da må du gjøre noe....

Gjør du ikke det, så går det i dass uansett.

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Fortvilet

Jeg har tenkt til å gjøre noe JA.

Men får jo ikke gjort noe før i morgen uansett nå.

Jeg hadde faktisk virkelig trodd at hun kunne stå imot moren sin helt til nå idag etter sosionom timen.

Tydeligvis en ELENDIG sosionom som faen ikke burde vært ansatt.

Døgnåpne telefoner?

Lenke til kommentar

Du *bør* starte å planlegge idag hvis du bare har en dag på deg...

Hvis du hadde hatt rundt en uke, så kunne problemet blitt løst ganske lett på en 100% lovlig måte.

Videre så skjønner jeg helt ærlig ikke hva du ønsker å få ut av døgnåpne telefoner... Jeg har vært hos rådgiveren før, var ikke mange råd der og få nei.... Har ikke prøvd hjelpetelefoner før, men det er vel den samme driten.

Mest sannsynligvis vil personen bak telefonen oppfordre deg til å gjøre noe som er totalt lovlig og minst mulig effektivt, trolig vil han/hun henvise deg til skolens rådgiver.

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
Gjest Fortvilet

Hva faen er det jeg kan gjøre liksom?

Moren hennes bare kjefter meg ut.

Stefaren vil ikke blande seg.

Hun snakker ikke om det når jeg får anledning til å snakke med hun siden hun bare starter å gråte bare jeg NEVNER det.

Jeg sitter 5 timer unna.

Jobber 8-4 hver dag.

Hun sier hun kommer til å hate meg om jeg blander inn noen.

Hvis du ikke skjønner at jeg sliter noe JÆVLIG med å vite hva jeg skal gjøre er det faen meg rart. Føler at UANSETT hva jeg gjør så blir det feil!

Lenke til kommentar

jeg hadde ringt barnevernet å fortalt dem om saken, snakka med legen om det, hennes lege.

så hadde jeg tatt meg en dag vekke fra jobb imorgen, å dratt å henta hun.

endten blir hun med deg å får barnet, ellers kan hun bare glemme å se deg igjen.

dette er ditt barn også.

Tenk hva du vil føle om 9 måneder fra no vis dere tar abort, dere kommer til å huske den dagen da dere KUNNET får en datter eller sønn.!!

endten gjør du noe imorra eller så gir du F

Lenke til kommentar
Gjest Fotvilet

Det er FORBANNA vansklig å hente hun når foreldrene har henne inni huset da.

De kommer til å holde henne der inne. Har ikke bil uansett, eller lappen ferdig enda selvfølgelig.

Hvordan finner jeg ut hvordan lege hun har da? Har jo ikke mulighet til å snakke med hun, og hvis jeg får snkket med hun vil hun sikkert ikke fortelle meg det.

Åh, herregud! Jeg håper for guds skyld alle andre enn meg slipper å gå igjennom dette HELVETE her.

Lenke til kommentar

Er bare hvis du IKKE gjør noen ting det blir feil. Nesten utrolig å se alle innlegg fra enkelte her som knapt er ferdig utviklet selv.

Etter å ha skummet i gjennom de glade og trøstende meldingene i tråden har jeg ikke fått med meg mye om hva familien din synes om dette? Er du helt alene om dette, fra din families side også?

Uansett er det dessverre slik at all makt ligger hos mamma, til tross for at vi har verdens mest "likestilte" land, så den eneste muligheten du har går via moren.

http://www.dagbladet.no/magasinet/2006/07/31/472648.html

Føler med deg og har vært i gjennom det selv!

Endret av trn100
Lenke til kommentar

Virket litt ut som du bare leter etter unskyldninger for å slippe. Fordi det er ubehagelig og garantert ikke en situasjon du ville eller har vært i før. Ingen sier dette er en lett situasjon. Men du løser ingenting med å sitte her. Få fingen ut å gjør noe.

Lenke til kommentar
Hva faen er det jeg kan gjøre liksom?

Moren hennes bare kjefter meg ut.

Moren bare driter du i, hun kommer til å gå på en smell av seg selv uansett med den oppførselen hun har. Og innen hun rekker å få gjort noen nevneverdige juridiske reaksjoner mot deg/dere så er datteren allerede myndig og hun kan dermed bare "dra til helvete". Tviler sterkt på at noen fornuftig etat vil støtte moren uansett.

Stefaren vil ikke blande seg.

Jeg regner med at du med stefar mener samboer til moren eller lignende. Hva slags oppegående menneske som bor i samme hus vil ikke blande seg i slikt grovt mislighold?!

Hun snakker ikke om det når jeg får anledning til å snakke med hun siden hun bare starter å gråte bare jeg NEVNER det.

Jeg sitter 5 timer unna.

Jobber 8-4 hver dag.

Ta deg fri, skulk, whatever. Og reis til henne, evt. som personen noen innlegg over meg sier, ta henne med, gjerne med et ultimatum. Hvis hun virkelig vil ha denne ungen, og mistrives så til de grader, så blir hun med.

Hun sier hun kommer til å hate meg om jeg blander inn noen.

Og hva skal hun hate deg for? For at du viser at du bryr deg, ikke bare om barnet, men om henne? Å blande inn politi/barnevern gir ikke grunnlag for hat, det gir ikke en gang grunnlag for misnøye. Hun vil kanskje protestere i starten, men hvis situasjonen faktisk er slik som du beskriver, så vil kun med 99,9% sikkerhet være evig takknemlig på lengre sikt.

Hun er "glad i moren", vil ikke vanære familien, kanskje noen slektninger har sagt at "dette må dere løse inad i familien", bla bla bla. Det er forståelig, men det kan bare ikke vektlegges i denne saken.

Hvis du ikke skjønner at jeg sliter noe JÆVLIG med å vite hva jeg skal gjøre er det faen meg rart. Føler at UANSETT hva jeg gjør så blir det feil!

Men hvis alt du gjør blir feil så kan du jo like gjerne gjøre noe? Å ikke gjøre noe er hvertfall feil!

Endret av Iguil
Lenke til kommentar
Virket litt ut som du bare leter etter unskyldninger for å slippe. Fordi det er ubehagelig og garantert ikke en situasjon du ville eller har vært i før. Ingen sier dette er en lett situasjon. Men du løser ingenting med å sitte her. Få fingen ut å gjør noe.

Det er jeg redd du må fortelle oss altså? I mitt tilfelle var jeg så heldig at det ordnet seg mellom mor og meg, men det var en rimelig opprivende greie...

Bør han ringe Sylvia Brustad, lage seg en plakat og sette seg ned foran stortinget, eller hva foreslår du som selvsagt vet hva du snakker om?

Vi trenger flere seriøse innspill fra folk som deg med erfaring på området! ;)

Lenke til kommentar
Det er FORBANNA vansklig å hente hun når foreldrene har henne inni huset da.

De kommer til å holde henne der inne. Har ikke bil uansett, eller lappen ferdig enda selvfølgelig.

Hvordan finner jeg ut hvordan lege hun har da? Har jo ikke mulighet til å snakke med hun, og hvis jeg får snkket med hun vil hun sikkert ikke fortelle meg det.

Åh, herregud! Jeg håper for guds skyld alle andre enn meg slipper å gå igjennom dette HELVETE her.

Men for faen..

Få noen til å kjøre, smell opp døren, hent dama og stikk ifra den helvetes "svigermoren".

FÅ UT FINGER'N!

Lenke til kommentar
Hæ?

Vel, kanskje ikke akkurat det mest intelligente svaret jeg forventet fra en med slike holdninger, men antagelig det det smarteste han kan gjøre ja...

Tviler....

Med god nok tid kan han greie å samle 30-40 folk rundt huset til moren. Etter dette tilkaller man pressen, som glatt vil dekke spetaklet. Herfra tyr man til politiet(som bare kommer hvis saken er i meda), og du kan anmelde moren for hjernevasking(noe som kan resultere i at hun mister myndigheten for dattera).

Lenke til kommentar
Hæ?

Vel, kanskje ikke akkurat det mest intelligente svaret jeg forventet fra en med slike holdninger, men antagelig det det smarteste han kan gjøre ja...

Ehm...

Godeste "Snublefot" konstaterer at det ikke er noe konstruktivt i å sitte og sture her fremfor å faktisk gjøre noe, og du forsøker å stille henne (tror det er "hun") til veggs med "ja har du noen forslag da" og masse sarkasme?

Hvis du har et eller annet budskap, si det rett ut fremfor å snakke i koder som ser ut som et dårlig forsøk på å ilegge Snublefot uvitenhet fordi hun "ikke er smart nok" til å skjønne hva du mener.

Lenke til kommentar
Hæ?

Ehm...

Godeste "Snublefot" konstaterer at det ikke er noe konstruktivt i å sitte og sture her fremfor å faktisk gjøre noe, og du forsøker å stille henne (tror det er "hun") til veggs med "ja har du noen forslag da" og masse sarkasme?

Hvis du har et eller annet budskap, si det rett ut fremfor å snakke i koder som ser ut som et dårlig forsøk på å ilegge Snublefot uvitenhet fordi hun "ikke er smart nok" til å skjønne hva du mener.

Tusen takk!

Lenke til kommentar

Til alle som ber trådstarter om å få ut fingeren å gjøre noe. Glem det! Fedre har faktisk absolutt INGEN rettigheter hvis mor ønsker å ta abort. Norsk likestilling i et nøtteskall det. Menn er kun donorer inntil barnet eventuelt blir født. Deretter, igjen uavhengig av hvor mye ansvar man ønsker å ta for hva snurrebassen har gjort, blir man i verste fall bare en lommebok...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...