rieju_rrx_spikex Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 hallo, jeg er en gutt på 15, snart 16 år... jeg har kjøpt meg en rieju rrx spike x 08 mod. jeg har kjørt den inn og vil ha litt mer "gamp" er det noen som har peiling på bra trimming til denne mopeden? (som er vansklig og bli tatt med... ) noen bra linker? jeg vet om : speedoptions.no , crash.no , speedline.dk ... så det eneste jeg lurer på, er hvilken trimming som er "smart" og sette på... dette er sykkelen. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 kan vel begynne med et effektanlegg Lenke til kommentar
rieju_rrx_spikex Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 kan vel begynne med et effektanlegg et effektanlegg er lett synli.... Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er det ikke powerup-plombering i de nye Rieju'ene da? Dvs. at det ikke er noen plomber i eksosen, men det er turtalls-sperre, så da blir det vanskli med trim.. Lenke til kommentar
rieju_rrx_spikex Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Er det ikke powerup-plombering i de nye Rieju'ene da? Dvs. at det ikke er noen plomber i eksosen, men det er turtalls-sperre, så da blir det vanskli med trim.. jo, det er det... vet du hvordan man fjerner den da? Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Må begynne å borre (VELDIG presis) i CDI'en.. mulig det går an å kjøpe ny "trim"-CDI Lenke til kommentar
rieju_rrx_spikex Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Må begynne å borre (VELDIG presis) i CDI'en.. mulig det går an å kjøpe ny "trim"-CDI du har vel ikke peiling på hvor du kjøper det? jeg vil bare si at jeg er veldig takknemlig for hjelpen din.. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) du kan jo bare sette på en annen lyd demper på effektanlegge så ser det ikke så uorginalt ut men det kommer jo an på om det passer på. Eller du kan kjøpe et med godkjenings papirer, men ta en tur innom Mopedportalen.com tror det ligger en guid for hvor du skal bore i CDI'en kan skjekke om jeg finner den EDIT: fant ingen ting, men her er et effektanlegg som er EU godkjent du får med papirer på det http://www.speedoptions.no/index.php?main_...;products_id=95 Endret 23. mai 2008 av Svampebob Lenke til kommentar
rieju_rrx_spikex Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 du kan jo bare sette på en annen lyd demper på effektanlegge så ser det ikke så uorginalt ut men det kommer jo an på om det passer på. Eller du kan kjøpe et med godkjenings papirer, men ta en tur innom Mopedportalen.com tror det ligger en guid for hvor du skal bore i CDI'enkan skjekke om jeg finner den EDIT: fant ingen ting, men her er et effektanlegg som er EU godkjent du får med papirer på det http://www.speedoptions.no/index.php?main_...;products_id=95 effektanlegg har ingenting å si, fordi det er ikke noen blommbering på den orginale... pga. det er en power up. (det vil si at det er data som sie i fra om kor masse olje, bensin og sånt skal inn i motoren.... det er bare å "omprogrimere" (båre hull iden eller kjøpe CDI trim... Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 okei, det viste jeg ikke da lærte jeg noe nytt Lenke til kommentar
rieju_rrx_spikex Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 okei, det viste jeg ikke da lærte jeg noe nytt hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå