hinduuu Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 For min del, jeg vokste ikke opp når beverly hills var it serien innenfor drama. Har sett alt, men ble aldri en lojal fan. Sikkert fordi serien kom når jeg var 5. Men jeg har troen på 90210, har lenge lett etter en serie som kunne ta over for oc. men har aldri kommet en, så for min del kommer nok denne til og bli det store nye ;P http://www.tvrage.com/shows/id-18813/episo...ailer=1#trailer Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 virket jo svært lovende, skal nok skjekke den ut når den kommer Men jeg har ikke følgt med på det gamle beverly hills tho. Men utifra trailer/promo så virket det svært lovende Blir spennende og se om det faller i smak. Og jeg trenger også fremdeles en erstatter for the OC, skal mye til for å erstatte den serien men får håpe denne får det til da Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Den originale 90210 hadde faktisk visse kvaliteter. Lenke til kommentar
YMF Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 de som lagde The O.C sa jo at Gossip Girl skulle bli en erstatter. Men fakta er at ingenting kan erstatte The O.C eneste som kan måle seg er Entourage, men det blir litt annen sjanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå