Stinkey Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Yesda. Bestemte meg brått i dag for at jeg har lyst til å gå ordentlig inn i Age of Conan. Og spillet innstalleres i skrivende stund. Problemer er bare en ting. Jeg har ikke noen key til å registrer med Dårlig planlegging av meg? Ja. Idiotisk gjort av kameraten min som nekta å kjøpe det for meg og sa jeg burde gå? Ja. Men problemer forestår uansett hvor mye jeg tenker på det. Og reserveplanen var jo buddy key som så kjent ikke er mulig nå. Så med andre ord har jeg om et kvarter lagt inn et spill på 40 Gb på pcen som ikke kan brukes-.- Noen som vet om noen spillbutikker i Jessheim området som fortsatt har noe igjen? Har sjekka alle her på Jessheim. Eller noen nettbuikker som er til å stole på og som har igjen keys? Har så lyst til å starte i dag Lenke til kommentar
Kalamdrar Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg var innom EBGames på Byporten (Oslo S) der var de utsolgt, men platekompaniet ved siden av hadde mange kopier. Vet dessverre ikke noe om tilgangen på Jessheim Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Oslo blir kanskje i lengste laget. Noen som veit om noen steder i Lillestrøm kanskje? Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg var innom EBGames på Byporten (Oslo S) der var de utsolgt, men platekompaniet ved siden av hadde mange kopier. Vet dessverre ikke noe om tilgangen på Jessheim Når jeg var og så på Platekompaniet så hadde de bare en drøss med TimeCards =/ Lenke til kommentar
Kalamdrar Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Var der klokken 17:30 idag, så godt mulig det er blitt utsolgt, men spurte betjeningen siden jeg ikke så noe annet en gamecards selv, da fant damen frem en kopi til meg. Mye mulig det er noen i lillestrøm eller på Strømmen storsenter, tror jeg ville valgt sistnevnte hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Fant det nå!! De har igjen noen eksemplarer på Strømmen storsenter Spaceworld. Ringte og ba dem om å holde av en til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå