Gå til innhold

Program med god kvalitet for defragmentering, rydding i Windows registeret og fiksing av feil?

Anbefalte innlegg

Iriterer meg stadig over den elendige defragmenterings funksjonen til Vista. Prøver derfor å finne et annet program som kan gjøre jobben. Har testet IsObit SmartDefrag og Auslogics Defrag. (husker ikke helt hva det heter)

Virker som om førstnevnte gjør jobben ganske greit, men er fortsatt ute etter noe som er enda bedre. Likte defragmenterings programmet som fulgte med Norton 2003 ganske godt, men det har jeg ikke på maskinen jeg sitter på nå. Noen som har noen forslag til andre gratis programer jeg kan prøve?

Ser også etter noen gode programer til opprydning og fiksing av feil i registeret. Har pleid å bruke CCleaner og TuneUp til dette, men sistnevnte må jeg jo betale for. (Noe jeg ikke vil.) Noe forslag her også?

Tar i mot alle gode forslag til freeware programer som bidrar til å rydde opp/gjøre maskinen raskere med glede :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Teamet bak CCleaner har jo et defragmenteringsprogram. Jeg har ingen erfaring med det, men har bare pent å si om både CCleaner og Recuva så ser ingen grunn til at det ikke skal funke greit. Det er verdt å merke seg at det fortsatt er i beta, så jeg vet ikke hvor stabilt det er. :)

Når det gjelder opprydning i registeret så ser jeg ingen grunn til å bytte bort CCleaner.

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...