Howard Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 TEST: ABIT Ti4200-8X OTES ABIT er kanskje ikke best kjent for sine skjermkort, men heller for sine overklokkingsvennlige hovedkort. Kan selskapet overføre disse egenskapene til skjermkortverdenen? Vi har testet ABIT GeForce4 Ti4200-8X OTES, som bemerker seg med en svært eksotisk kjøleløsning. Les testen her. Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Orkan|2k! Er det mulig å sette Zalman heatpipe på det kortet? Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Og ja - dårlig overklokkingsegenskaper. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hmm.. Ytelsen stemte med det jeg tenkte, men overklokkingen var litt laber i forhold til kjølingen og dens støy Lenke til kommentar
N_R Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Mulig jeg misforstår, men synes det står at de anbefaler det til Shuttle-pc'er?? Det tror jeg går svært så dårlig, siden det er agp-sporet som står ytterst og dette kortet ser ut til å ta opp en ekstra pci-plass slik som Geforce FX. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 :oops: :oops: :oops: Nisseluetest !! Er det et skjerkort eller et lydkort som er testet ??? Jeg sitter igjen med følelsen av et spørsmål : Hva (hvem) tjener (på) denne testen til da ???? :oops: :oops: :oops: (test ?? Hmm..?? ?? Ehh ?? /&%¤#) Lenke til kommentar
N_R Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hehe, ser at dere har endra det i artikkelen nå, fint om dere kommenterer når dere gjør det, ellers ser det ut som om det er jeg som ikke har lest artikkelen ordentlig.... :-) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Ikke for å være useriøs, men her har Abit gjort kraftig i buksa. Hvem gidder å ha en orkan av et kort i maskinen bare fordi det ser litt kult ut? 3.6 ns TSOP minne? Jaja, de lærer vel etterhvert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå