Gå til innhold

President Bushs offer i krigen mot terror: Har sluttet å spille golf.

Anbefalte innlegg

Altså retter man det like godt mot grupper av debattanter, og forsøker å herske over flere samtidig. Du kunne også brukt ord som; snillist eller raddis ol, og oppnådd samme effekt.

Nei, det er det heller ikke. Dette er noe du ene og alene innbiller deg for å forsvare din egen agenda.

Vi oppfatter og kommuniserer ulikt.

Første innlegget mitt er etter min mening en direkte videreført påstand bygget på golftrivialiteten om at Bush har et visst forbedringspotensiale ang. timing. Dessuten var illustrasjonen og ordene sakset fra gjeldende artikkel.

Hvis det gikk alle hus forbi, så er det min feil.

Beklager at jeg overså ditt enorme bidrag. Du har faktisk sagt ETT ord om saken ...og kanskje tusen ord som ikke har noe med saken å gjøre.

Jeg diskuterer debattanter som med sine UTSAGN etter min mening forsøker seg på uredelige snarveier.

Si gjerne hva du vil! Men aksepter at jeg ikke mener som deg, og at jeg gir uttrykk for det.

Og for å bekjempe snarveier tar du oss med på en tur jorden rundt. Det mener du er bedre? Spesiellt latterlig blir det jo når du etter to sider med mer eller mindre meningsløse innlegg ikke har klart å vise til noen uredelighet overhode.

Du får gjerne mene noe annet enn meg, men hadde det ikke vært lettere å bare si det? Hva er årsaken til at du må dra hele tråden ned i søla for å markere din uenighet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Så avblåser vi dette felttoget, og neste gang du har lyst på sau, så vil jeg tro det burde nærme seg juleaften!?

Lenke til kommentar

Jeg er også enig i at moderator burde få denne tråden på rett kjøl igjen. For noen dager siden rapporterte jeg dette innlegget uten å ha fått noe svar hittil.

Ser ut til at trådstarter og resten av sirkuset innså at de dreit seg ut og pakket sammen manesjen?
Lenke til kommentar
Problemet er vel kanskje at denne tråden ikke har noen rett kjøl, og egentlig burde stenges. Hvis ikke er det ihvertfall på sin plass med litt rydding.

Det som var poenget mitt var om Bushs bestemmelse om å slutte å spille golf viser solidaritet med soldatene og deres familier eller ikke. Uansett om han sa at han sluttet med golf fordi å spille golf under en krig gav feil signaler eller om han sa at han ga opp golfen for å vise solidaritet med soldatene og deres familier så fremstår det som et "offer" fra hans side. Og da kan man garantert si at andre som er innvolvert i denne krigen har gitt større offere en å slutte å spille golf!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...