Gå til innhold

President Bushs offer i krigen mot terror: Har sluttet å spille golf.

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Sauene er mediene og dem som, helt uten kritisk sans, sluker det rått.

Merk at jeg ikke er noen Bush-fanboy selv, men om jeg først skal bruke energi på å kritisere ham finner jeg noe mer fornuftig å pirke på enn at han på en dag gikk rundt med "antenne".

Når slike ubetydelige bagateller får mer oppmerksomhet enn en del av de utallige betydelige forhold han er innblandet i, så synes jeg det er et problem ja.

Hvis du legger sammen alle tabber så mener du altså fremdeles det stinker sau av de som i motsetning til deg har fått med seg en slags negativ helhet i perioden Bush har styrt?

Hvordan/hvorfor kan/skal man velge bort en tabbe som bekrefter idiotiet enda mere?

Er det synd i den ufrivillige komikeren?

Hva tror du om de som ikke er enig med deg og som du tror mangler kritisk sans? Har kanskje du i likhet med Bush eierskapet til sannheten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du legger sammen alle tabber så mener du altså fremdeles det stinker sau av de som i motsetning til deg har fått med seg en slags negativ helhet i perioden Bush har styrt?

Ja, når man fokuserer på det ubetydelige.

Hvordan/hvorfor kan/skal man velge bort en tabbe som bekrefter idiotiet enda mere?

Fordi de er irrelevante og stjeler fokuset fra det som er viktig.

Er det synd i den ufrivillige komikeren?

Hva har det med saken å gjøre? Jeg kan ikke si at jeg synes synd på ham, nei.

Hva tror du om de som ikke er enig med deg og som du tror mangler kritisk sans? Har kanskje du i likhet med Bush eierskapet til sannheten?

Det kan vi sikkert diskutere i det vide og det brede, men det er ihvertfall ikke jeg som velger ferdig fordøyde meninger fremfor direkte sitater.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det snakkes om en helhet, og det som for deg er ubetydelig i din helhetsforståelse behøver ikke være ubetydelig for andre i sin rett til å ha det samme.

For meg starter ikke Bush med en gedigen kaosledelse, men alle de små dryppene etter hvert gjør at jeg forstår at her lukter det Sælbuvotter lang lei!

Fordi de er irrelevante og stjeler fokuset fra det som er viktig.

Hva er det som er "viktig"?

Det kan vi sikkert diskutere i det vide og det brede, men det er ihvertfall ikke jeg som velger ferdig fordøyde meninger fremfor direkte sitater.

Hvordan vet du det?

Lenke til kommentar
Det snakkes om en helhet, og det som for deg er ubetydelig i din helhetsforståelse behøver ikke være ubetydelig for andre i sin rett til å ha det samme.

For meg starter ikke Bush med en gedigen kaosledelse, men alle de små dryppene etter hvert gjør at jeg forstår at her lukter det Sælbuvotter lang lei!

Og det at han har sluttet å spille golf er en viktig brikke i dette?

Det kan diskuteres i andre tråder, men hva med grunnlaget for Irak-krigen?

Hvordan vet du det?

Les tråden.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Og det at han har sluttet å spille golf er en viktig brikke i dette?

Det kan diskuteres i andre tråder, men hva med grunnlaget for Irak-krigen?

Hvordan vet du det?

Les tråden.

Jeg driter i om Bush slutter med golf!

Grunnlaget for krigen var en løgn!? Har du fått med deg noe annet??

Lenke til kommentar
Han snakkar om at det blir feil å spelle golf. I effekt eit synspunkt på sin eigen kredibilitet. Keeping it presidential while at war!

USAs bør altså ikke ha fritidsaktiviteter fordi han startet en (meget idiotisk) krig? Det er ikke som om han gjør situasjonen verre med å spille.

Eigentleg ganske einig med deg her. Gamle Churchill under krigen med Tyskland, burde heller ha lagt spriten på hylla og spelt meir golf. (Eg skal ta høgde for at eg sikkert hadde drukke meg sjølv stup full om eg tillot bombinga av Coventry.)

Eg trur vi snakkar forbi kvarandre. Det er ikkje gale at fyren gjev opp golf, det er gale at han ikkje held kjeft om det. Golfen i media er ikkje det vi mest har lyst til å høyre han sei unnskyld for. Dette er ei slags fillesak, men sånn eg opplever det så går vi inn på det med liv og lyst mest for å avreagere imot politikken.

Og er det eigentleg so mykje betre å rakke ned på oss for å ha blitt lurt til å snakke om golfen, når det er fullt mogleg å gå inn på noko anna hard politikk rundt det Bush.co har vore med på? Vri om emnet konstruktivt, men gjer det sjølv.

Poenget er ikke at hans golfspilling er særdeles relevant til krigen, men at media har vinklet det som om han mente at å ikke spille golf var hans personlinge offer i en krigssituasjon.

Du meinar han er eit offer for media si vinkling? Samtidig som du meinar golf ikkje er det mest aktuelle som han burde ha kutta ut?

Prioriteringane er vel det vi alle kritiserar her i tråden no.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Virker da sånn:

Jeg driter i om Bush slutter med golf!

Hvor mange spissfindigheter skal vi snakke om før vi skal snakke om realiterter?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Du får gjerne utdype.

Yuck Fou: Er ikke helt sikker lenger.

Vi snakket om smaken av sælbuvotter!

selbuvotter-dame1.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...