Gå til innhold

President Bushs offer i krigen mot terror: Har sluttet å spille golf.

Anbefalte innlegg

Leg merke til hva avisen sier at han har sagt: - Jeg føler jeg skylder familiene å være solidarisk med dem som best jeg kan. Og jeg synes at å spille golf under en krig sender ut gale signaler, sier han i et intervju med Yahoo.

Altså vil han være solidarisk OG han vil slutte å spille golf. Det er rett og slett to forskjellige setninger. Jeg synes at å spille golf i en krig sender ut gale signaler, er en av setningene. Jeg føler jeg skylder familien å være solidarisk med dem som best jeg kan, er en annen. Han sier aldri at det å spille golf er et offer fra hans side eller et forsøk å være solidarisk men kun at det ikke sømmer seg å spille golf mens hans soldater kjemper i en krig. Håper folk endelig kan slutte med disse tåpelige beskyldningene etterhvert. Blir rett og slett trist.

At han har spilt golf i en film Michael Moore gir ut har forsovet også lite å si. Med mindre alt ble filmet samtidig som filmen kom ut da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ockham og herzeleid

Jeg har lest igjennom artikkelen flere ganger og jeg må si jeg undrer meg på hvordan dere tolker den.

Uansett så forstår jeg ikke hvorfor dere støtter denne komplett latterlige uttalelsen hans. Han har blant annet spilt golf mens han snakket om krigen så hvorfor skal han plutselig legge golfkøllene på hyllen? Hva har det med å vise solidaritet eller å sende ut signaler å gjøre? Jeg synes bare det blir enda en latterlig uttalelse fra mannen.

Lenke til kommentar

Hvis du leser i gjennom tråden en gang istedetfor å lese Aftenposten for n-te gang, med spesiell vekt på posten til Yuck Fou, så vil du skjønne hva vi mener... Uttalelsen var ikke komplett latterlig. Den var ikke noe spesielt i det hele tatt. Alikavel har vi en tresiders tråd om den. Tabloihysteri på høygir?

Lenke til kommentar

Glimti: er de virkelig så vanskelig? Han sier ikke at det er for å vise solidaritet. Han sier at å spille golf under krig sender feil signaler og han sier at det er viktig å vise solidaritet. At han driter seg ut her er simpelthen ønsketenkning fra deg og avisene som her vrir på ordene hans.

Lenke til kommentar
Ser ut til at trådstarter og resten av sirkuset innså at de dreit seg ut og pakket sammen manesjen?

Eg synst ikkje dei dreit seg ut. Bush har skapt 4 millionar flyktningar i Irak, fått fleire tusen amerikanarar drept unødig, endå fleire daude irakarar, satte opp oppmuntrande pengepremiar for å sende anklaga fanga i Afghanistan til torturleirar og mannen snakkar i effekt om kred for å ha gjeve opp golf.

Han kunne berre ha sagt det ikkje vart tid til sånt lenger.

Lenke til kommentar

Ja ingen tvil om at han har gjort mye dritt. Det fantastiske er at folk fjerne oppmerksomheten fra dette og prøver å vende den mot at mannen er dum. Det er mulig han er det, men eksemplene de kommer med sier som oftest mer om deres eget nivå.

Endret av herzeleid
Lenke til kommentar
Hvis du leser i gjennom tråden en gang istedetfor å lese Aftenposten for n-te gang, med spesiell vekt på posten til Yuck Fou, så vil du skjønne hva vi mener... Uttalelsen var ikke komplett latterlig. Den var ikke noe spesielt i det hele tatt. Alikavel har vi en tresiders tråd om den. Tabloihysteri på høygir?

Var det dette sitatet du mente? "I don't want some mom whose son may have recently died to see the commander in chief playing golf"

Synes du at det er mer riktig av ham å droppe golfen? Synes du denne uttalelsen hans har noe som helst for seg?

Det har forøvrig vært filmet at hans snakker om krigen for deretter å gå tilbake til golfspillet. Så hvorfor skal han plutselig gi det opp? Og synes du det har noe for imaget hans at han gir opp golf?

Jeg synes bare det er enda en tåpelig uttalelse fra ham og det viser nok en gang at han har null innsikt i hva som har hendt i denne krigen og hva konsekvensene har blitt for uttalige!

Aftenposten er mer troverdig enn mange andre aviser.

Se&Hør er også mer troverdig enn veldig mange aviser og ukeblader. Men du vil ikke se meg bruke dem som kilde allikevel.

Feil. Se og hør er et sladderblad og en drittavis. Aftenposten er en seriøs avis og som jeg har erfart flere ganger før - en god kilde.

Lenke til kommentar
Ser ut til at trådstarter og resten av sirkuset innså at de dreit seg ut og pakket sammen manesjen?

Eg synst ikkje dei dreit seg ut. Bush har skapt 4 millionar flyktningar i Irak, fått fleire tusen amerikanarar drept unødig, endå fleire daude irakarar, satte opp oppmuntrande pengepremiar for å sende anklaga fanga i Afghanistan til torturleirar og mannen snakkar i effekt om kred for å ha gjeve opp golf.

Og dette klarte han, i følge deg, helt alene?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...