After Dark Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Dette er altså offeret USAs president har gjort i krigen mot terror, å oppgi golfen. Dette synes jeg bare er et latterlig og tåpelig utsagn som over hodet ikke viser solidaritet til soldatene og deres familier slik Bush hevder! Hva mener dere? http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2425323.ece Mitt innlegg nr. 1000 forøvrig! Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Han sier at han synes det føles galt å spille golf når det er krig. Ser ikke problemet her. Er vell enda et av utsagnene som pressen tar fullstendig ut av sammenheng slik at det høres mye verre ut. Ikke uvant på disse kanter. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Gratulerer, men hva skal vi diskutere her egentlig? Bushs intelligens? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12341842 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Haha, dette blir jo nesten som da han sa (noe slikt som dette) til amerikansk TV: "Jeg bønnfaller alle verdens nasjoner til å gjøre alt som står i deres makt for å stoppe disse terroristenes drap [på uskyldige]." Rett etterpå svinge han golfkøllen (hjelp oss, vi gidder ikke selv...) Bush' morofaktor trenger forresten ikke å diskuteres: Endret 23. mai 2008 av Slettet+12341842 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Gratulerer, men hva skal vi diskutere her egentlig? Bushs intelligens? Om dette viser solidaritet ovenfor soldatene og deres familier eller bare er et tåpelig utsagn. Hva mener du? Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Tanken var sikkert god, men som vanlig blåser mediene saken opp til zeppelin-størrelse. Hadde det vært et utsagn fra en uformell samtale mellom to venner ville ingen ha kikket to ganger. Jeg ser fortsatt ikke noe å diskutere, annet enn at dette bidrar til å blåse opp saken enda mer. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Synes du i det hele tatt at dette kan kalles et offer fra Bushs side? Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ja, et mikroskopisk lite et, men fortsatt nok til at han stadig blir påminnet om det. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Han sier vel bare at han ikke vil spille golf mens soldater dør... "jeg synes at å spille golf under en krig sender ut gale signaler" Han syns det er usolidarisk å spille golf under en krig. Han syns ikke han er solidarisk fordi han ikke spiller golf. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Han sier jo ikke at det er ett offer men at han synes det blir feil å spille golf mens soldatene er i krig. Er jo kune mediene som vinkler det anderledes. Utrolig hvor mange Bushutsagn folk ikke skjønner meningen eller humoren i. Hvem er dummest, den som forteller vitsen eller de som ikke forstår den. Lenke til kommentar
rkmz Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Keith Olbermann også har sine meninger om dette. Se videoen her: http://www.msnbc.msn.com/id/21134540/vp/24635229#24635229 Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Tabloidpresse. Hvis de samme folka hadde spurt Stoltenberg om han likte gutter eller jenter og han svarte jenter, så hadde de hengt ham ut som pedofil. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Lol, Glimti. Du bør begynne å samle u-riksen fra Se&Hør, der finner du nok enda saftigere saker for ditt umettelige appetitt. Hva synes du han skulle ha sagt? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Lol, Glimti. Du bør begynne å samle u-riksen fra Se&Hør, der finner du nok enda saftigere saker for ditt umettelige appetitt. Hva synes du han skulle ha sagt? Lol ja, hvilket seriøst nivå. Jeg synes ikke han skulle sagt noe som helst i denne saken. Dette er bare et tåpelig utsagn og viser klart hvor latterlig Bush egentlig er. Hva med alle soldatene og sivile som har offret livet? Hva med dem som har blitt skadd for livet? Lille Ali uten armer feks? Hva med alle de pårørende? Hva med folk som er drevet fra hjemene sine? Folk som har fått livene sine permanent ødelagt? Hva med dem? Bush har kuttet ut å spille golf for å vise solidaritet! Jeg synes ikke han burde sagt noen ting! Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Interessant. Hva synes du om at han har hårskillet til høyre og ikke til venstre da? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Det tyder jo helt klart på at han har klare bånd til KKK. Latterlig av presidenten i USA å være så tydelig på det der. Men sant, vi kan jo ikke forvente annet. Absolutt alt han gjør er galt. Alt som står i media er i sin rette kontekst, og ingenting er satt ut av sammenheng. /ironi Lenke til kommentar
rkmz Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Det er ganske betegnende om Bush at selv ikke i dette tilfellet klarer han å snakke sant. Som Keith Olbermann kommenterte i den videoen som jeg postet linken til over, finnes det bilder av president Bush som spiller golf etter at han påstår at han hadde sluttet med det. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Lol ja, hvilket seriøst nivå. Mer seriøst enn en tråd om tabloidrunking fortjener, egentlig. Jeg synes ikke han skulle sagt noe som helst i denne saken. Dette er bare et tåpelig utsagn og viser klart hvor latterlig Bush egentlig er. Hva med alle soldatene og sivile som har offret livet? Hva med dem som har blitt skadd for livet? Lille Ali uten armer feks? Hva med alle de pårørende? Hva med folk som er drevet fra hjemene sine? Folk som har fått livene sine permanent ødelagt? Du glemte de som sulter i Afrika. Ellers en fin liste! Hva med dem? Bush har kuttet ut å spille golf for å vise solidaritet! Jeg synes ikke han burde sagt noen ting! Buhu. Han sa ikke at han hadde sluttet å spille golf for å vise solidaritet. Han sa at det var viktig å vise solidaritet _og_ at han hadde sluttet å spille golf. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ganske åpenbart at denne saken har fått så mye oppmerksomhet utelukkende fordi det er Bush som er innvolvert. Utrolig hvor mye noen er villige til å vri på sannheten/overse den for å sværte denne mannen. Vet ikke om folk er uærlige eller rett og slett veldig dumme... Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 A bit of both, I reckon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg