beverpower Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hei hei!! En kamerat av meg spiller mye PS2-spill, og liker veldig god spill som feks "Broken Sword". Mener det er nummer 3 i serien han har! Jeg spiller det nyeste(?), nummer fire, men det finner jeg bare til PC! Har dere noen slike spill å anbefale, i den kategorien?! Har ikke særlig peil på hva som finnes av sånne spill til playstation 2.. Noen som kan hjelpe? Bever.. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Escape from Monkey Island er da vel et pek/klikk spill? Dette er hvertfall et veldig godt spill, og er noe enhver burde sjekke ut. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Escape from Monkey Island er da vel et pek/klikk spill?Dette er hvertfall et veldig godt spill, og er noe enhver burde sjekke ut. Monkey island spillene er geniale, men er de til playstation 2? Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Er det ingen som har noen anbefalinger?? Endret 23. mai 2008 av beverpower Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Du kan jo begynne med Escape from Monkey Island som det står litt høyere oppe. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det Monkey Island spillet jeg har er no hvertfall til PS2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå