CCola Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hei! Har tele2 abbonement for tiden, og tenkte jeg skulle skifte da det har gått 12 måneder. I tillegg til at jeg skal skifte navnet på selve abbonementet, fra pappas til mitt. Hvordan gjør jeg dette i ett javs? Brev eller epost? Abb fra: Tele2Abb til: OneCall Navn fra: Bjørn Navn til: Jon Dette om det skulle være til hjelp å forklare. Takk! CC Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ta kontakt med OneCall. De kan sikkert svare deg. Lurer på å ha sett noe om at du bør forandre eier hos Tele2 først, for deretter å portere over nummeret. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Først: send inn eierskifteskjema til tele2 og vente ca 7 dager på at dette gjennomføres. Nr2: legg inn bestilling hos Onecall og vent ca 10 virkedager. så er alt oppe og får Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Først: send inn eierskifteskjema til tele2 og vente ca 7 dager på at dette gjennomføres. Nr2: legg inn bestilling hos Onecall og vent ca 10 virkedager. så er alt oppe og får Må jeg da først vente disse 7 dagene på at eierskifte er ferdig? Eller ringer jeg bare Tele2 og gjør det i morgen, og samtidig bestiller OneCall? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Først må du vente disse 7 dagene ja eller portere over til onecall i din fars navn og gjøre eierskifte der. da får du onecall kjappere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå