Vetlite Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Heisan Noen som vet hvor man kan finne butikker med stor vekt på vegetarmat og økologisk/fairtrade mat? Helst En butikk der man kan vandre rundt i, helst i Østlandsområdet/buskerud God helg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Vel, jeg ville jo tatt en titt på www.kolonihagen.no Ikke akkurat det å handle rundt, men du får økologisk frukt og grønt levert på døren 1 gang i uka, til en anstendig pris. Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Takker for linken:) de kan leverer til meg de der. Mener å ha sett det skal være ei foretning nær ikea på sørsiden av Oslo, mulig jeg tar feil nå. Lenke til kommentar
harald11 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 hei jeg vet om en ny butikke i sandvika storsenter navn helios/kinsarvik naturkost den er 260 kva stor de har masse øko. de har 50 typer pastaer øko kjøtt og laks. vegetar mat masse. og japanske produkter navn clarespring de norges størst utvalg i det. butikken må bare oppleves,de har også en nett side WWW.KINSARVIK.NO der kan du se utvalget deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå