akristina92 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hei! Noen som har peiling på om det er mulig å kjøpe Age of Conan online i "butikker" som f.eks Steam, direct2drive og så videre? I så fall, hvor? Takker for svar på forhånd. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Står available på serial key her, til 50 euro: http://www.dlgamer.com/ Men da må du ha installfilene selv, du får kun serial nummeret. Brukte dette firmaet får å få serial key til Star Wars Galaxies, og da fikk jeg key på mail et par timer etter kjøp. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Ah, supert! Du har altså en positiv erfaring med dette firmaet selv? Tror jeg går for det jeg, da. EDIT: Fanden! Utsolgt. Plagsomme saker. Endret 23. mai 2008 av Flaringo Lenke til kommentar
Nublet Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Bestillte en Age of Conan serial key med dlgamer.com. Og har ikke fått en cd-key av dem, selv om eg har sjekka nettbanken om at overføringa var vellykka...og det var det...402kr,- men ingen cd-key mottatt etter 3-4 timer>< sitter her og lurer på om eg har blitt lurt Lenke til kommentar
Graapho Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 www.offgamers.com Leverer innen timen hvis de ikke er utsolgt, og koster bare 340kr. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Bestilte selv fra dlgamer.com i går, fikk cd-keyen etter en time. Lenke til kommentar
Nublet Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Det var rart....sendt mail nå....håper eg får den ikveld en gang:/ Lenke til kommentar
Nublet Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Bestilte selv fra dlgamer.com i går, fikk cd-keyen etter en time. Da må eg nesten spør hvilken betalingsmetode du brukte? Etter det er eg usikker hvor lang tid utenlands overføringer tar.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg brukte Visa. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Bestilte selv fra dlgamer.com i går, fikk cd-keyen etter en time. Da må eg nesten spør hvilken betalingsmetode du brukte? Etter det er eg usikker hvor lang tid utenlands overføringer tar.. Har du brukt tradisjonel bankoverføring med IBAN og slikt (noe som egentlig ikke er anbefalt ettersom du ikke har svindel-forsiknringen til Visa/MasterCard), kan det ta alt fra en dag til over en uke før mottageren har beløpet på konto.. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hvordan får man kjøpt både install-filene OG cd-key online? Dere prater bare om keyen, hvor fikk dere filene? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg lånte DVD-ene av en venn. Man får ikke med nedlasting når man kjøper cd-keyen fra dlgamer.com. Lenke til kommentar
Nublet Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Eg har fått svar på Eposten eg sendte til DLgamer.com support og der fikk eg til svar at den var kansselert og refundert,men har fått ingen penger tilbake til nå. spørsmålet mitt er da om det er overføringen som tar tid, eller om eg i heile tatt får igjen pengene:/ ettersom eg kanskje ikke har forsikring etter det du sier anders81.. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Eg har fått svar på Eposten eg sendte til DLgamer.com support og der fikk eg til svar at den var kansselert og refundert,men har fått ingen penger tilbake til nå.spørsmålet mitt er da om det er overføringen som tar tid, eller om eg i heile tatt får igjen pengene:/ ettersom eg kanskje ikke har forsikring etter det du sier anders81.. Tipper du har de på konto iløpet av Mandag jeg, tar minimum en arbeidsdag eller to å få pengene tilbake Lenke til kommentar
Nublet Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Eg har fått svar på Eposten eg sendte til DLgamer.com support og der fikk eg til svar at den var kansselert og refundert,men har fått ingen penger tilbake til nå.spørsmålet mitt er da om det er overføringen som tar tid, eller om eg i heile tatt får igjen pengene:/ ettersom eg kanskje ikke har forsikring etter det du sier anders81.. Tipper du har de på konto iløpet av Mandag jeg, tar minimum en arbeidsdag eller to å få pengene tilbake for den..takker for svar Lenke til kommentar
Livert Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Eg har fått svar på Eposten eg sendte til DLgamer.com support og der fikk eg til svar at den var kansselert og refundert,men har fått ingen penger tilbake til nå.spørsmålet mitt er da om det er overføringen som tar tid, eller om eg i heile tatt får igjen pengene:/ ettersom eg kanskje ikke har forsikring etter det du sier anders81.. Det er ingen pengeoverføringer på lørdag og søndag, etter hva jeg kjenner til. Lenke til kommentar
ajb Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Jeg kjøpte en key fra dlgamer.com for 30min siden og fikk nøkkelen etter 5min, betalte med visa. Lånte cdene av en venn som bor borte i gata mi. Orker ikke vente på CE fra elkjop lenger, så shit au Endret 24. mai 2008 av ajb Lenke til kommentar
Nublet Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Eg har en dårlig opplevelse av denne siden, ingen andre enn meg har hatt trøbbel her i forumet. Dagen er Måndag og fortsatt ingen penger tilbake, og er veldig bekymret om dei er seriøse:/ Om eg får pengene tilbake som eg har rett på. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Du er sikker på at pengene ikke bare er reservert på konto? Lenke til kommentar
Livert Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Som et tips, bruk Mastercard eller tilsvarende når du handler. Da får du dekket beløpet fra kredittkortselskapet hvis det blir noe tull med kjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå