Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Mulighet for å kjøpe AoC online?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestillte en Age of Conan serial key med dlgamer.com.

Og har ikke fått en cd-key av dem, selv om eg har sjekka nettbanken om at overføringa var vellykka...og det var det...402kr,- men ingen cd-key mottatt etter 3-4 timer><

sitter her og lurer på om eg har blitt lurt :cry:

Lenke til kommentar
Bestilte selv fra dlgamer.com i går, fikk cd-keyen etter en time. :)

Da må eg nesten spør hvilken betalingsmetode du brukte?

Etter det er eg usikker hvor lang tid utenlands overføringer tar..

Har du brukt tradisjonel bankoverføring med IBAN og slikt (noe som egentlig ikke er anbefalt ettersom du ikke har svindel-forsiknringen til Visa/MasterCard), kan det ta alt fra en dag til over en uke før mottageren har beløpet på konto..

Lenke til kommentar

Eg har fått svar på Eposten eg sendte til DLgamer.com support og der fikk eg til svar at den var kansselert og refundert,men har fått ingen penger tilbake til nå.

spørsmålet mitt er da om det er overføringen som tar tid, eller om eg i heile tatt får igjen pengene:/ ettersom eg kanskje ikke har forsikring etter det du sier anders81..

Lenke til kommentar
Eg har fått svar på Eposten eg sendte til DLgamer.com support og der fikk eg til svar at den var kansselert og refundert,men har fått ingen penger tilbake til nå.

spørsmålet mitt er da om det er overføringen som tar tid, eller om eg i heile tatt får igjen pengene:/ ettersom eg kanskje ikke har forsikring etter det du sier anders81..

Tipper du har de på konto iløpet av Mandag jeg, tar minimum en arbeidsdag eller to å få pengene tilbake :yes:

Lenke til kommentar

Tipper du har de på konto iløpet av Mandag jeg, tar minimum en arbeidsdag eller to å få pengene tilbake :yes:

:thumbup: for den..takker for svar

Lenke til kommentar

Det er ingen pengeoverføringer på lørdag og søndag, etter hva jeg kjenner til.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en key fra dlgamer.com for 30min siden og fikk nøkkelen etter 5min, betalte med visa.

Lånte cdene av en venn som bor borte i gata mi.

Orker ikke vente på CE fra elkjop lenger, så shit au

Endret av ajb
Lenke til kommentar

Eg har en dårlig opplevelse av denne siden, ingen andre enn meg har hatt trøbbel her i forumet.

Dagen er Måndag og fortsatt ingen penger tilbake, og er veldig bekymret om dei er seriøse:/

Om eg får pengene tilbake som eg har rett på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...