Stian_Smedsrud Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hvordan finner jeg sikkerhets koden til min 8210? har hørt at du kan ta en kabel til dataen og finne den der....kan du si meg hva jeg skal gjøre? Det hadde vert veldig fint.. Lenke til kommentar
Stian_Smedsrud Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 jeg har prøvd det men det går ikke.. Lenke til kommentar
Stian_Smedsrud Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 er det noen som veit hvor jeg kan få tak i en sånn kabel fra mobilen til dataen? Lenke til kommentar
mr.jim Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 hoy.. du får kjøpt kabel på f.eks. hammar.no.... du trenger også logo manager av programmer! ellers, hvis du har lyst til å spandere en liten ferie på telefonen din, kan du sende den til mg!!! [email protected] mrj Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hvordan finner jeg sikkerhets koden til min 8210? har hørt at du kan ta en kabel til dataen og finne den der....kan du si meg hva jeg skal gjøre? Det hadde vert veldig fint.. Lever den inn på ett service verksted, husk kvittering på telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå