davidogdaniel Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 jeg har et gult kort alle gulla mine er : Roar strand rbk Raymond Kvisvik ffk Andre bergdølmo sif Vidar nisja vfk Pape Pate Diouf mfk Morten Opsahl Moldskred til Yaw Ihle Amankwah skb Marius Gullerud Ham-Kam Tor Marins Gromstad sjf Lenke til kommentar
start1 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 se på auksjonen min hvis du vil ha noen så kan jeg sikkert by på noen av gullene dine. Lenke til kommentar
davidogdaniel Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 er ikke intresert ellers takk Lenke til kommentar
start1 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 ikke i noen gullkort eller diamantkort. Lenke til kommentar
davidogdaniel Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 jo kansje Sokolowski (diamant) Myhre(diamant) Lenke til kommentar
davidogdaniel Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 alle er gull: Andre Bærgdølmo Roar Strand Raymond kvisvik Morten opsahal Marius Gullerud Pape Pate mot: Sokolowisk Myrhe Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 jeg har et gult kort alle gulla mine er : Roar strand rbk Raymond Kvisvik ffk Andre bergdølmo sif Vidar nisja vfk Pape Pate Diouf mfk Morten Opsahl Moldskred til Yaw Ihle Amankwah skb Marius Gullerud Ham-Kam Tor Marins Gromstad sjf byr nisja mot nannskog fillo occean karadaz brenne vaagan moen i vanlig Lenke til kommentar
davidogdaniel Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Nei jeg søker diamant og gull. Endret 25. mai 2008 av davidogdaniel Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Stenges da trådstarter ikke har fulgt opp moderators anmodning om å utbedre emnetittel. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg