Gå til innhold

LØST:Ungene stappa 3 DVD-er inn i ps3en samtidig . Kan ikke ejecte!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da tror jeg at jeg foreløpig må si rekorden står i Drammen. Min datter, (2 år i aug 08)

fikk hele 4 , fire , plater inn i maskinen(i helt avslått tilstand). Kona merket at det var en del tomme dvd cover og så henne putte den siste inn i maskinen. Fikk de ut igjen med pinsett og god tålmodighet. Ca en måned siden, og maskinen har ikke klaget i det hele tatt.

Dvd platene derimot, gikk føyken. :-)

Lenke til kommentar

Yngste pjokken i slekta bor heldigvis på andre siden av oslofjorden og nærmer seg 5, nok til å vite at man ike skal stappe 3 plater ++ inn i spilleren (håper jeg). Men hvordan man for FIRE plater inn i PS3'en, det lurer jeg på...

Men dette er bevis, PS3 er barnesikker også! Jævlig solid maskin :lol:

Lenke til kommentar

Godt å høre at jeg ikke er den eneste med småunger i heimen som sliter med hasardiøs dvdplatestapping fra husstandes yngre beboere.

Det verste var da minstejenta fant ut at man kunne nappe ut dekoderkortet av dekoderen til Tv'en. Hvorfor i helvette har de ikke designet boksen slik at man sette koret inn i en luke, eller på baksiden? Utrolig fristende for en liten sneip å nappe ut der det sitter halveis inn på midten. Dekoderkortet er nå teipa GODT fast med en hel teiprull.

Ellers er det utrolig morsomt å ta mamma eller pappas mobiltelefon løpe fort vekk trykke som gal på alle tastene. Har man ikke vært lur å sette på tastelåsen så ringes det og sendes SMS til både kjente og ukjente med ganske kryptisk innhold.

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...