danielks Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hei. Jeg skulle gjerne forwarde noen porter. men får ikke opp routeren for kryptering.. 192.168.1.1 det er riktig gateaway men ingenting kommer opp jeg søkte på google og fant en som skrev dette; Thorvald09/09-2006 : 18:01 Du kan begynne med og koble modemet ditt til i wan porten din på routeren. Etter du har satt den rett tar du strømen på kabelmodemet og venter 30 sek, sett så i strømen igjen. Trykk så start og velg "kjør". Skriv "cmd" Skriv "ipconfig /release" Skriv "ipconfig /renew" Du skal da få opp 192.168.1.1 som gateway. Da kan du gå inn på den. Jeg er ganske ny og skjønner ikke hva jeg skal gjøre da han skriver : Du kan begynne med og koble modemet ditt til i wan porten din på routeren. Etter du har satt den rett tar du strømen på kabelmodemet og venter 30 sek, sett så i strømen igjen. Noen mulighet for å forklare dette på et nybegynner språk? vil så gjerne forwarde porter og lage egen cs server Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) WAP54G er da ingen router men ett aksesspunkt, det har ingen porter og åpne. Default IP for dette er 192.168.1.245 Endret 24. mai 2008 av agvg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå