Allt í lagi Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) PSW Magazine forteller at MGS4 har mellomsekvenser som er opptil 90 min. lange. Nei, ikke tilsammen, en enkel sekvens er nesten 90 minutter! Hva mener folket om dette? Har mellomsekvenshysteriet gått for langt? Les mer Les enda mer GamePro mener dette ikke stemmer. Endret 25. mai 2008 av theMar Lenke til kommentar
haalo Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Siden det er Kojima sitt spill er det greit for meg . Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Livet er herlig!!! HAR spilt de tidligere Metal Gear spillene bare På Grunn av historiene så dette blir digg! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 90 minutter?! Det er for mye imo, blir neppe et kjøp dette her... Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Dette kommer nok til å kutte ut en del casual gamer kjøp ja. Men de ville nok ikke forstått historien om de hadde prøvd en gang! De ser kun etter "instant gratification" i spill. Anyways, MGS fans kommer nok til å elske dette spillet. Det blir en episk spillopplevelse. Endret 23. mai 2008 av XDamage Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Spill med CGI-film med på kjøpet? digg Lenke til kommentar
Ruste Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Kødder du? Det er jo like lenge som en hel film, da blir det nok ikke noe kjøp på meg heller. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Slutten på mgs 2 er jo mer eller mindre 3 timer film, så dette er vel ingen bombe Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 90 min, kan da ikke være alvorlig. Selv jeg som virklig liker mellomsekvenser synes det er litt mye. Lenke til kommentar
lavard Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 De forferdelige sekvensene er grunnen til at jeg kuttet ut denne serien. Vel, det og elendig gameplay og kontroll. Ikke overrasket over dette, var vel rundt 10 timer med dette i MGS2/3 også, og det er ikke iberegnet codec tullet. Og denne gangen er det faktisk enda verre? Ville ikke spilt dette om jeg så fikk betaling for det. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Huff så lite. Blir nok ikke noe kjøp på meg heller. Hadde regnet med LOTR lengde.. Minimum 3 timer.. jaja... kanskje jeg kjøper spillet når det kommer på billigsalg. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 YES! dette betyr at dette blir et spill som skal appelere til fansen ^^ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jøss, syns muligens det blir litt vel lenge. Setter stor pris på alle de herlige filmene i MGS spillene, men kanskje dette kan bli litt drøyt. Eller kanskje det rett og slett blir heilt herlig Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Nei, herregud dette var triste nyheter. Kjøper jeg dette spillet så er det kun for evt minigames, håper på bowling og/eller darts. Historien gidder jeg ikke sette meg inn i. Huff så lite. Blir nok ikke noe kjøp på meg heller. Hadde regnet med LOTR lengde.. Minimum 3 timer.. jaja... kanskje jeg kjøper spillet når det kommer på billigsalg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Det sies at dette er feil; Kilde "A rumor was flying around the internet that MGS4 would have 90 minute cut-scenes. Well a Gamepro editor says this rumor is false. "I've beat the game twice, and am the author of the forthcoming [GamePro] review," Shuman said. "Ninety-minute-long cinemas in MGS4 sounds like an exaggeration. Like the other MGS games, MGS4 definitely has a cinematic quality. And yes, some of the cut-scenes in the game are elaborate and occasionally lengthy. But not a one, to my recollection, even approaches 90 minutes." Endret 23. mai 2008 av Mala Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 De forferdelige sekvensene er grunnen til at jeg kuttet ut denne serien. Vel, det og elendig gameplay og kontroll. Ikke overrasket over dette, var vel rundt 10 timer med dette i MGS2/3 også, og det er ikke iberegnet codec tullet. Og denne gangen er det faktisk enda verre? Ville ikke spilt dette om jeg så fikk betaling for det. Vel, utfra tidlige anmeldelser er ting som kontroll, kamera og gameplay bare lekkert i MGS4, mye bedre enn tidligere spill i MGS-serien. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Dette blir episk! Lengste i MGS2 var rundt om 45 minutter. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Synes 90 minutter høres litt lenge ut. Har bestandig elsket mellomsekvensene i tidligere spill, så regner med at det ikke kommer til å gjøre noe her heller, men nå i forkant av hele spillet høres det litt mye ut. Blir spennende å se hvor lange de faktisk er. Tror det blir bra uansett! Endret 23. mai 2008 av qweac Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Holy mama, 90 minutter? er ikke rart dem bruker hele blu-ray discen. Satser på at dette er feil. Som har blitt postet litt lengre opp her. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Haha, håper iaf at det går han å sette den på pause i så fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå