Gå til innhold

Jentene blitt lurt i bolivia?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare en ting og si, hadde jeg blitt mistenkt, fengslet på mistanke el. i østeuropa, søreuropa, afrika, østen, søramerica, russland, ja stort sett alt utenfor nordnorge så hadde jeg gjort alt min makt for og flykte, ut av fengsel, ut av landet ja sågar betalt SIG eller andre for og få meg UT!, og aldri, ADLRI gitt opp den planen!. Alle de landene er så korrupte at man har bare med og komme seg hit til norge fort som F. på uansett vis!. og at norge ikke setter foten ned der er for meg uforståelig!...eller egentlig så er det jo ikke det med tanke på hvem som styrer dette landet. vi er jo for svarten latterligjort og flirt av til utenlands,lettlurte og godtroende nordmenn...

Norge har ingen utvekslingsavtale med Bolivia, så vi har egentlig ingenting vi skulle sagt. Og jentene har heller ingenting de skulle sagt, de har gjort noe ulovlig og skal straffes for det, selvsagt etter bolivianske standarder, siden det er der ulovligheten er gjort.

Lenke til kommentar

Alle med som har litt vett vet at drar man til et land så må man forholde seg til det landets lover og normer. Når man da blir tatt med 8kg narkotika i hver koffert i et shitty land fordi man er idiot og grådig så har de rett og slett ikke min sympati. Det er ikke fattigdom som har drevet disse jentene til kriminalitet..

Lenke til kommentar

Jada de ble sikkert lurt, oppdaget det sikkert ikke selv før de stod der tatt i kontrollen.

Og slik kunne det ha holdt på lenge, dvs. bli lurt lenge på sine turer til og fra Bolivia, fordi det ble jo ikke oppdaget av dem selv at de var blitt lurt før de ble tatt.

Lenke til kommentar
[...]og at norge ikke setter foten ned der er for meg uforståelig![...]

Hvordan skal Norge sette forten ned? Invadere Bolivia?

en måte må det da fins, nekte alle fra bolivia innreise hit,stoppe all handel dit, osv..hadde jeg satt der og hatt mulighet hadde jeg faktisk gått til steget og betalt folk for og få meg ut om så med makt ja, ikke f om finner meg i og bli hold fast i det rett og slett gjennområttne korrupte øst,sør europa eller afrika. den verden her er blitt slik at må ordne for seg selv, det vises jo gang på gang på gang.

Lenke til kommentar
en måte må det da fins, nekte alle fra bolivia innreise hit,stoppe all handel dit, osv..hadde jeg satt der og hatt mulighet hadde jeg faktisk gått til steget og betalt folk for og få meg ut om så med makt ja, ikke f om finner meg i og bli hold fast i det rett og slett gjennområttne korrupte øst,sør europa eller afrika. den verden her er blitt slik at må ordne for seg selv, det vises jo gang på gang på gang.

Skal Norge innføre sanksjoner mot et annet land som vil påvirke tusenvis av mennesker fordi et par ungjenter har vist dårlig elendig dømmekraft?

Du skrev det selv, "den verden her er blitt slik at må ordne for seg selv". Helt riktig. Jentene gjorde noe ulovlig og må nå sone for det.

Husk at selv om Bolivia har et annet syn på rettsvesen enn her i Norge, betyr ikke det at jentene er uskyldige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...