Gå til innhold

Packard Bell EN MX66-204D vs. Toshiba Satellite A200-20E

Anbefalte innlegg

Min gamle maskin, en Packard Bell Easynote MX66-204D kjøpt i januar 2007, ble for litt siden sendt på service. (Hadde den på service i9 april 2007 for bytte av hovedkort)

Da jeg fikk den tilbake hadde verkstedet satt i en brukt harddisk full av bilder, film og diverse annet. Etter en tur til butikken, en med grønn og hvit logo, og litt kranglig ble jeg tilbudt en ny maskin av butikken. Fikk en Toshiba Satellite A200-20E som bytte, pluss et bluetooth headset. Dukket opp til en pris som var halvparten av min gamle på datasystemene i butikken, men selgeren sa dette ikke stemte da jeg nektet å ta en så billig maskin i bytte. Fikk en kvittering på at Toshibaen kostet tusen kroner mindre enn min gamle, og et headset med på kjøpet. Viser seg i ettertid at butikken faktisk solgte Toshibaen for halvparten av prisen.

Det jeg lurer på, er om det er stor forskjell på disse to maskinene?

Virker som om det er noe galt med det tråådløse nettverkskortet på Toshibaen også. Kobler seg av nett innimellom, og vil ikke koble på igjen uten restart av maskinen. Noen ganger fungerer heller ikke dette. Har også opplevd at nettverkskortet forsvinner fra listen over enheter som er installert på maskinen, for så å dukke opp igjen etter en tid og noen restarter. Noen som har opplevd det samme?

Lurer på om det er grunn til å få hevet kjøpet? Føler meg litt lurt av butikken siden den nye maskinen er så billig i forhold til min gamle. Noen som har peiling og kan sammenligne de to? Trenger hjelp!

Takk på forhånd

J

Endret av Jotomatic
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...