Gjest Guest_amatør_* Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hei, har et lite problem med kondomer. Ifølge bruksanvisningen skal man dra forhuden tilbake før man tar på kondomen. Problemet (?) mitt er at forhuden flytter seg framover igjen og kondomen blir sittendes litt løst eller litt klemt mellom forhud og penishode. Er dette et problem? Litt redd for at gnisninger kan gnage hull eller lignendes. MÅ man dra forhuden tilbake før man tar på kondomen? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er lurt det ja. Dra forhuden så landt det gjør seg og hold. Tre kondomen over, du vil nå se at forhuden nå trekker seg opp igjen. Kondomen skal altså ligge imellom penishode-forhud, når forhuden trekker seg opp igjen. Ble litt dårlig forklart kanskje? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hvis du ikke drar den tilbake, kan f.eks. kondomen sprekke når du presser hardt. Huden den ellers sitter på nedover "stanga" er ikke festet i selve svampvevet, så det vil gli veldig mye frem og tilbake. Dermed blir all spenningen overført fra hele til rundt toppen, og det vil til slutt sprekke akkurat som når du sakte presser fingeren igjennom stramt plastfolie. Lenke til kommentar
Gjest Guest_amatør_* Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Da følger vi bruksanvisningen når anledningen byr seg Lenke til kommentar
pwned Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hehe, råder deg til å pugge den før anledningen byr seg. Hvis du har fått med deg ei dame i seng, drar opp kondomet og begynner å lese bruksanvisningen utenpå pakka...tror jeg ikke dama blir der så lenge. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Alternativt kan han jo spørre jenta om hun vil(kan ) ta den på. Edit: Eller lenke fast jenta slik at hun ikke kommer seg løs. Edit2: Fastlenking burde forresten være frivillig fra begge parter. Endret 24. mai 2008 av notalive Lenke til kommentar
pwned Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Kanhende det bare er min mening, men jeg synes det er vanskelig : / har prøvd 4-5 ganger, men har endt opp med at det er typen som gjør det. Takke seg til p-piller Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Kanhende det bare er min mening, men jeg synes det er vanskelig : / har prøvd 4-5 ganger, men har endt opp med at det er typen som gjør det. Takke seg til p-piller P-piller beskytter litt dårlig mot SOS... Lenke til kommentar
Pinngu6 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 La dama gjøre det sier jeg, det føles mye bedre, og ingenting er morsommere enn å ligge med henda bak hodet å se på kvinnfolket slite! Lenke til kommentar
pwned Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Kanhende det bare er min mening, men jeg synes det er vanskelig : / har prøvd 4-5 ganger, men har endt opp med at det er typen som gjør det. Takke seg til p-piller P-piller beskytter litt dårlig mot SOS... Sant. Man tenker ikke stort på sånt når man er i et fast forhold. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Nei, men så var det heller ikke spesielt snakk om faste forhold her. Lenke til kommentar
Sideri Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Begynte på p-piller nesten med en gang jeg ble seksuelt aktiv så er ike så kjent med kondomer Jeg og typen fikk en bunke kondomer av noen venninner til jul så vi tenkte vi skulle teste det tenkte jeg skulle benytte annledning til å prøve å sette den på siden det ikke gjor noe hvis jeg ikke fikk det hel til da Synes jeg fikk den på ganske kjapt ^^, Strevde lenger med å åpne den tror jeg xP Har dessverre ikke tips til trådstatrer :/ Utenom, la dama gjøre det, hvis hun ikke får det til har du like mye rett til å le av henne som hun har av deg Det er begge kjønns ansvar å kunne tre på kondom, samme gjelder å ha med seg kondom når det er aktuelt Endret 27. mai 2008 av Sideri Lenke til kommentar
unmerciful Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 prøv forskjellige størrelser, eller bli homofil så du ikke trenger kondom:) (i alle fall hvis du er redd for å gjøre mennesker gravide) Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 prøv forskjellige størrelser, eller bli homofil så du ikke trenger kondom:) (i alle fall hvis du er redd for å gjøre mennesker gravide) Nei, for SOS gidder vi jo ikke å bry oss om... Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor forhuden trenger å trekkes bak når man har kondom på? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor forhuden trenger å trekkes bak når man har kondom på? Det vil da ikke være like godt for gutten/mannen hvis ikke forhuden er trukket tilbake? Det er jo penishodet som er det mest sensitive av mannens kjønnsorgan. Lenke til kommentar
Justtried Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Du sier at forhuden sklir fremover igjen... Jeg håper penisen er erigert før du prøver... Hvis ikke, prøv igjen! Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hehe, råder deg til å pugge den før anledningen byr seg. Hvis du har fått med deg ei dame i seng, drar opp kondomet og begynner å lese bruksanvisningen utenpå pakka...tror jeg ikke dama blir der så lenge. haha, enig ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg