SpecialForce Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hei! Jeg har lagd en ferdig dvd med DVDShrink men trenger et brenneprogram for å få den spilt av på tv og lignende. Har noen et tips til et brenneprogram som virker? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 da har du sikkert lagret den som en iso el img fil. då skulle de fleste brenneprogram virke. bruker selv nero 8 og ashampoo burning studio. veldig gode begge to. ashampoo er mindre avansert og lettere å bruke for nybegynnere etter min mening Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Lagret den som en VIDEO_TS fil og e AUDIO_TS fil. Har du forslag for det? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 liker ikke de ts filene, men det finnes selvfølgelig en løsning. du må laste ned et program som heter imgburn. http://www.majorgeeks.com/ImgBurn_d4870.html så velger du build. tror den velger iso automatisk. finn en plass å lagre den og vips så har du konvertert ts filen til iso ( etter noen minutter selvfølgelig hehe) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ein kan brenne VIDEO_TS-mapper (det er vel mapper, ikkje filer?) direkte frå ImgBurn, utan å konvertere til ISO fyrst: http://www.dvdplusvideo.com/Guides/alkohol_guide5.html Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 ja se der ja. den visste eg ikke om. takk for tipset Lenke til kommentar
Bellanca Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Hvorfor så vanskelig? Jeg bruker cdburnerxp, gratis program. Der drar jeg hele mappe som både video-ts og audio-ts ligger i over på disken og brenner. Funker hver gang. Dra og slipp hele mappa. Endret 24. mai 2008 av Bellanca Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Tusen takk for all hjelp og smådiskusjon. Jeg skal teste nå men setter pris på flere forslag. Lenke til kommentar
charge Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hei! Jeg har lagd en ferdig dvd med DVDShrink men trenger et brenneprogram for å få den spilt av på tv og lignende. Har noen et tips til et brenneprogram som virker? DVD Shrink ER jo et brenneprogram. Du åpner først discen eller katalogen du vil bruke som kilde og trykker siden Backup hvor du så velger DVD-brenner. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) DVD Shrink ER jo et brenneprogram. Du åpner først discen eller katalogen du vil bruke som kilde og trykker siden Backup hvor du så velger DVD-brenner. Nei, det er det ikke! DVD Shrink bruker brennemotoren til Nero. Har du ikke Nero installert, får du ikke brent noen ting fra DVD Shrink. Endret 7. juni 2008 av Aqualong Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Litt sent nå, men jeg kan melde at jeg har sikkerhetskopiert og sett en redigert koi av filmen Brokeback Mountain. Tusen takk for hjelpen alle sammen Hvis noen har andre ting og foreslå så blir jeg glad for det til andre prosjekter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå