Pjolter Knicksen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hei alle sammen! Nå som Age of Conan har kommet ut er det vel på tide med noen nye komponenter så derfor er jeg på utkikk etter et hovedkort som støtter DDR3 RAM og som jeg kan sette en prossessor med AM2 socket i.. Har lett litt rundt men har enda ikke funnet et slikt hovedkort! (Kan hende jeg er dårlig til å lete ) Uansett, hadde vært knall om noen kunne finne et slikt kort til meg. Et kvalitetskort, jeg vil at det skal holde en stund! På forhånd takk Lenke til kommentar
Digitalis Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Tror ikke AM2 plattformen støtter DDR3 så sånne kort finnes nok ikke! Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Nei, jeg fant ut det etter hvert jeg også ^^ Så da var det ikke jeg som var dårlig til å lete allikevel! Men takk allikevel, denne tråden kan nå stenges. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 På Amd så ligger minnekontrolleren i cpu, så det er i såfall cpu som må støtte ddr3...noe Amd enda ikke gjør. Må vente til neste revisjon av disse før det dukker opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå