Gå til innhold

Veldig spotant bilde. Hva synes dere?

odn

Anbefalte innlegg

Satt på brygge kanten og lekte med kamera og der kom det en måke flyvende og dret i vanne, Da kom det en svane som trodde det var mat, dermed kom den andre svanen som på bildet og jagde den første:D

Hva synes dere?

Mvh. Øystein D. N.

post-158089-1211554701_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
syntes det var ett vakkert bilde jeg ^^ Veldig klart og pent bilde :)

klart? bilde er ikkje klart, og itilegg er det overeksponert av en annen verden i øverste del. Dette bilde var ikkje bra på noen måte. Fant ingenting å trekke frem som var bra her, dessverre.

Lenke til kommentar
I liten versjon synes jeg det var nydelig. Fargene og overgangene mellom dem, mmm nam! Da jeg trykket på det var det derimot ikke så interessant lenger ... Ganske kornete?

Kornete ja, det er ikke no bra kamera. Bare lomekameraet mitt.

Takk takk til alle:D

Lenke til kommentar

Må si jeg likte bildet! Det er nok ikke det beste bildet teknisk, men likte veldig godt historien som ble fortalt gjennom bildet! Føler nesten frykten til den flyktende svanen :yes: Du trykte på utløseren i riktig tidspunkt! Morsomt

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Må si jeg likte bildet! Det er nok ikke det beste bildet teknisk, men likte veldig godt historien som ble fortalt gjennom bildet! Føler nesten frykten til den flyktende svanen :yes: Du trykte på utløseren i riktig tidspunkt! Morsomt

Takk takk :D

Lenke til kommentar

klart? bilde er ikkje klart, og itilegg er det overeksponert av en annen verden i øverste del. Dette bilde var ikkje bra på noen måte. Fant ingenting å trekke frem som var bra her, dessverre.

I tend to disagree. :)

Min grunnsetning for foto er: Et teknisk godt bilde av en gipsvegg er verdt mye mindre enn et teknisk dårlig bilde av noe interessant.

Dette bildet inkapsler den tesen.

Du har fanget en finfin situasjon, fargene er flotte og fokus er bra. Men teknisk kvalitet ødelegger dog noe. Hvilket kamera er dette bildet tatt med, og har du etterbehandlet det?

Lenke til kommentar

I tend to disagree. :)

Min grunnsetning for foto er: Et teknisk godt bilde av en gipsvegg er verdt mye mindre enn et teknisk dårlig bilde av noe interessant.

Dette bildet inkapsler den tesen.

Du har fanget en finfin situasjon, fargene er flotte og fokus er bra. Men teknisk kvalitet ødelegger dog noe. Hvilket kamera er dette bildet tatt med, og har du etterbehandlet det?

Tatt med et Casio Exfilm som er ca 2 år gammelt. 5 megapixels.

Veldig fint lite kamera det:D

Lenke til kommentar

Som nevnt, den tekniske kvaliteten er ikke topp. Det er noe støy og det er pittelitt overeksponert.

Men det syns jeg ikke du skal tenke på. Det er ikke din feil at du får en del korn på det bildet, det kan ikke du gjøre noe med. Du tok et bilde ut fra de forutsetningene som var til stede (en av disse er den tekniske kvaliteten på kameraet ditt), og ut fra disse forutsetningene syns jeg du har fått til et rett frem ypperlig bilde, fanget en situasjon på en ypperlig måte, og klart å få timingen bra til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...