odn Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Satt på brygge kanten og lekte med kamera og der kom det en måke flyvende og dret i vanne, Da kom det en svane som trodde det var mat, dermed kom den andre svanen som på bildet og jagde den første:D Hva synes dere? Mvh. Øystein D. N. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Flotte greier ja, (selv om det var driting med i bildet :!: ) RandiA Lenke til kommentar
odn Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Flotte greier ja, (selv om det var driting med i bildet :!: )RandiA Takk, takk Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 I liten versjon synes jeg det var nydelig. Fargene og overgangene mellom dem, mmm nam! Da jeg trykket på det var det derimot ikke så interessant lenger ... Ganske kornete? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 syntes det var ett vakkert bilde jeg ^^ Veldig klart og pent bilde Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Litt kornete, men jeg synes bildet kledde det. Litt distraherende med det utbrente partiet til venstre. Også litt for mørkt nederst. Om du bruker photoshop kan du prøve deg fram med shadow/highlights. Utover det var det et fint bilde. Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 syntes det var ett vakkert bilde jeg ^^ Veldig klart og pent bilde klart? bilde er ikkje klart, og itilegg er det overeksponert av en annen verden i øverste del. Dette bilde var ikkje bra på noen måte. Fant ingenting å trekke frem som var bra her, dessverre. Lenke til kommentar
odn Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 I liten versjon synes jeg det var nydelig. Fargene og overgangene mellom dem, mmm nam! Da jeg trykket på det var det derimot ikke så interessant lenger ... Ganske kornete? Kornete ja, det er ikke no bra kamera. Bare lomekameraet mitt. Takk takk til alle:D Lenke til kommentar
Tror Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Må si jeg likte bildet! Det er nok ikke det beste bildet teknisk, men likte veldig godt historien som ble fortalt gjennom bildet! Føler nesten frykten til den flyktende svanen Du trykte på utløseren i riktig tidspunkt! Morsomt Lenke til kommentar
odn Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Må si jeg likte bildet! Det er nok ikke det beste bildet teknisk, men likte veldig godt historien som ble fortalt gjennom bildet! Føler nesten frykten til den flyktende svanen Du trykte på utløseren i riktig tidspunkt! Morsomt Takk takk Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 syntes det var ett vakkert bilde jeg ^^ Veldig klart og pent bilde klart? bilde er ikkje klart, og itilegg er det overeksponert av en annen verden i øverste del. Dette bilde var ikkje bra på noen måte. Fant ingenting å trekke frem som var bra her, dessverre. I tend to disagree. Min grunnsetning for foto er: Et teknisk godt bilde av en gipsvegg er verdt mye mindre enn et teknisk dårlig bilde av noe interessant. Dette bildet inkapsler den tesen. Du har fanget en finfin situasjon, fargene er flotte og fokus er bra. Men teknisk kvalitet ødelegger dog noe. Hvilket kamera er dette bildet tatt med, og har du etterbehandlet det? Lenke til kommentar
odn Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 syntes det var ett vakkert bilde jeg ^^ Veldig klart og pent bilde klart? bilde er ikkje klart, og itilegg er det overeksponert av en annen verden i øverste del. Dette bilde var ikkje bra på noen måte. Fant ingenting å trekke frem som var bra her, dessverre. I tend to disagree. Min grunnsetning for foto er: Et teknisk godt bilde av en gipsvegg er verdt mye mindre enn et teknisk dårlig bilde av noe interessant. Dette bildet inkapsler den tesen. Du har fanget en finfin situasjon, fargene er flotte og fokus er bra. Men teknisk kvalitet ødelegger dog noe. Hvilket kamera er dette bildet tatt med, og har du etterbehandlet det? Tatt med et Casio Exfilm som er ca 2 år gammelt. 5 megapixels. Veldig fint lite kamera det:D Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Som nevnt, den tekniske kvaliteten er ikke topp. Det er noe støy og det er pittelitt overeksponert. Men det syns jeg ikke du skal tenke på. Det er ikke din feil at du får en del korn på det bildet, det kan ikke du gjøre noe med. Du tok et bilde ut fra de forutsetningene som var til stede (en av disse er den tekniske kvaliteten på kameraet ditt), og ut fra disse forutsetningene syns jeg du har fått til et rett frem ypperlig bilde, fanget en situasjon på en ypperlig måte, og klart å få timingen bra til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå