Isbilen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jess, emnetittelen setter tema ganske greit. Kjekt med saft uten sukker, men det er så mange av dem. Noen smaker herlig, andre smaker kjipt. Jeg er ute etter den friskeste saften. Ikke sånn varm vinterkoselig kjempesøt sirupsaft, men heller sånt man drikker av mangel på et hav å hoppe ut i. Fyr løs. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Synes egentlig alle er søte jeg. Men det avhenger jo også av hvor mye man har oppi da selvfølgelig. Men vil kanskje anbefale Wild Berries. Ellers liker jeg best Guava Lemon til alt annet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Guava Lemon har jeg ikke smakt, skal sjekkes ut. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Husholdningssaften i Lerums uten-sukker-serie syns jeg er god, da. Nummer 3 fra venstre. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Er den uten sukker eller uten tilsatt sukker? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Uten tilsatt sukker. "Søta med Splenda" står det på sida av flaska. Link til Lerums sider Endret 24. mai 2008 av Knewt Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) fun light icetea syntes jeg er best, men den beste is-teen er den fra nestea..med sukker vel og merke, deres variant uten sukker (white pach) skyr jeg som pesten..den smaker som kattepiss lukter.. drikkeklar tilsettes vann edit: personlig syntes jeg ikke lerum sine sukkerfrie produkter er gode. det er en beisk ettersmak, som ved de fleste sukkerfrie produkter.. i et bra sukkerfritt produkt skal man ikke kjenne at det er sukkerfritt.. Endret 24. mai 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Uten tilsatt sukker. "Søta med Splenda" står det på sida av flaska. Link til Lerums sider Da er det en ganske god del sukker i den, bare at det kommer fra frukten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå