notorled Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg har bygd meg en pc. Men det har selfølgeli kommet opp et problem, når jeg f.eks spiller cs og har kommet sånn midt uti matchen så kræsjer pcen på følgende måte: Bilde fryser den siste lyden repeterer seg selv ganske fort. Eneste som hjelper da er å restarte pcen. Håper at noen har en løysning! Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Litt mere info hadde ikke skadet, vi må vite hvilken hardware du har, windows-versjon osv... Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Det høres ut som om prosessor problemer (at den blir for varm), eller skjermkort og at det rett og slett blir for mye for det. ¨¨Men litt mer info hadde ikke vært å forakte. Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 jeg hadde noe av det samme probleme på en pc... Da lå probleme i lydkorte, prøv f.eks å ta det ut av pcen, avinnstaler det, og så se om det samme skjer igjen. Det holder jeg en knapp på Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Blir lettere med info :smile: . Men har du oppdatert alle drivere? Hovedkort-Skjermkort-Lydkort-selve windows osv? Lenke til kommentar
HPh Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hvis du kjører win2k, http://cs.helpandsupport.net/?aid=24 så vil jeg tro at det ikke er noe gærnt med maskina de, det har seg sånn at CS og Win2k ikke passer helt sammen, hadde samme problemet selv, måtte instalere winXP for å fikse problemet. men hvis du ikke har win2k, vet jeg ikke hva som er gærnt Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hvis du kjører win2k, http://cs.helpandsupport.net/?aid=24 så vil jeg tro at det ikke er noe gærnt med maskina de, det har seg sånn at CS og Win2k ikke passer helt sammen, hadde samme problemet selv, måtte instalere winXP for å fikse problemet. men hvis du ikke har win2k, vet jeg ikke hva som er gærnt Vet du når denne artikkelen er fra? Tror de fleste spill-problemer ble fikset med SP3. Jeg har i allefall win2k med Sp3 og har aldri har problemer med noe spill, inkludert cs. Men som sagt, uppdates er viktig. Win2k "out of the box" er ikke noe å spille på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå