Gå til innhold

"Age of Conan Updating local content"

Anbefalte innlegg

Hei,

Når jeg logger ut av AoC, og skal inn igjen, laster jeg jevnlig ned patcher på 5 til 13 GB. Er dette vanlig, eller korrupterer jeg filene når jeg går ut av spillet?

Det virker litt merkelig, så langt i dag har jeg lastet ned nesten 15GB, og det tar meg to timer å laste ned patchene, selv med nesten 1 000 KB/s.

Gjør jeg noen feil når jeg forlater spillet? (Exit game -> exit now). Jeg kjører Windows xp 32bit uten SP1. Jeg kan ikke tenke meg at det er noe hardware feil, og jeg har sjekket AoC forumet ut og inn.

Takk,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye må vi laste ned av patcher hvis vi legger inn fresh install?

Det har gått litt i surr for meg, fordi jeg har lastet ned patch etter patch hver gang jeg logger inn/ut.

Setter stor pris på hvis noen har noen innspill eller erfaringer.

Lenke til kommentar

Har vært nevnt tidligere at det er kjente problemer med vista hvis du ikke har sp1, kanskje det er problemer med xp uten sp1(eller 2) også? :p Sitter selv med vista 64 sp1 og har ikke hatt det problemet. Eller jo, en gang lasta klienten ned samme patch 3 ganger etter hverandre, men de var på 5 mbyte ca.

Jeg får alltid feilmelding når jeg avslutter AoC, og beskjed om at noe gikk galt når jeg starter det opp igjen. Ikke noe utover det.

Forøvrig vil jeg anbefale deg å bruke rediger fremfor ny post, blir så rotete når samme person poster flere ganger nedover.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...