Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

923 Megabits i sekunder ?

Anbefalte innlegg

Rask internett?

Først da jeg leste artikkelen virket det så fort, men så tenkte jeg meg litt...

923 megabits i sekundet...

Flere som bor her har 100 mbit / s, da laster ned ned en CD på litt over 1 minutt. Også har det jo kommet sånn dere Gigabits nettverkskort, skulle ikke de takle 1000mbit? og de kortene er ikke dyre en gang... og "forskerne" greier ikke bedre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men likevel, det er jo litt forskjell mellom de millionene de bruker, og de et par tusen som vi bruker...

Og hvor mange ti-talls eller hundretalls millioner $ tror du har blitt brukt for utvikle og levere deg den teknologien som du i dag kjøper for noen lapper i form av to nettkort

Lenke til kommentar
Går det da ikke en _liten_ linje fra usa til europa da? som er betraktelig større en 932Mb/s?

Og nå sto det vell heller ikke over hvilken distanse de hadde satt denne rekorden i artikkelen.

"The team transferred un-compressed data at 923 megabits per second for 58 seconds from Sunnyvale to Amsterdam - a distance of almost 6,800 miles, or about 1/4th of the way around the world."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Det er kjapt nok det der da. Vært noen tester med over giga overføringer men det er kun på kortere strekninger.

Kan ikke få en kjappere linje her ellers så må jeg bare kjøpe 2HD om dagen hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...