Bakke Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Vil du se "Jurassic Park IV" må du smøre deg med tålmodighet. Les mer Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Har gode minner fra Jurassic park. 1'ern er en av mine favoritt filmer Lenke til kommentar
Schaffer Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Vil du se "Jurassic Park IV" må du smøre deg med tålmodighet. Les mer Det er bedere at de tar seg tid til en veldig god film. Gleder meg til denne Lenke til kommentar
Groening Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Har ventet en stund på denne nå, første gang jeg faktisk ser oe om filmen i norske medier. Gleder meg skikkelig, bra at Laura Dern kommer tilbake. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jurassic Park blant mine favoritt filmer før i tiden. Håper 4-en kommer... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jurassic Park var jo artige de. Mest pga at man fikk se "levende" dinosaurer egentlig. Så de fleste av dem når jeg var ganske ung, og minnes at de var gansk skumle de to første. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Så den lever mer eller mindre ennå? Jeg ville trodd den var utdødd (hehe) nå, men det blir jo interessant å se om de faktisk klarer å vekke den opp igjen. Laura Dern er med nå? Ja, hvorfor ikke. Alle de andre skuespillerne har jo meldt seg på og av i tur og orden, så det var vel hennes tur nå så lenge det varer. Garantert en film som "kommer når den kommer". Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jurassic Park er den skumleste opplevelsen jeg har hatt på kino. Frem til Lord of The Rings kom så var den også den mest eventyrlige kino-opplevelsen. Får håpe det kommer en god 4'er som er bedre enn den siste. Ungene mine trenger å bli skremt like mye som jeg ble. Kjør på med et par Hobbit-filmer så kan det kanskje bli en artig kinobarndom for dem. På tide å utsette dem for litt annet enn Pixar og Disney. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jurassic Park den skumleste opplevelsen du har hatt på kino? Stakkars deg. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Etter min mening så har det jo gått rett til helvette etter den første filmen, den andre var helt grei, og midt i den tredje filmen så klarte jeg å sovne av. Helt forferdelig. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Den første var genial fordi det var CGI dinoer, men i den andre hadde vi sett alt før. Da ble det fort klart hvor dårlig historien egentlig er, noe den tredje ikke akkurat gjorde mye for å forbedre. Endret 27. mai 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 som Erasus påpeker så likte vel egentlig jeg bare eneren, den liker jeg dog ganske godt. Får se på evt. informasjon som kommer videre om jeg kommer til å orke og se den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg