Ksungam Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det har dukket opp en noe flau film av meg på facebook, jeg er enda ikke blitt taget, men kallenavnet mitt står i tittelen, og alle vet det er meg. Å be opplasteren om å slette det er utelukket, er det noen annen måte jeg kan få fjernet den? Lenke til kommentar
Teigz Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Vis det å be personen om å slette den er utelukket er vell det eneste alternetivet å melde om filmen til facebook og be dem slette den. Trykk inn på filmen --> Report movie Var vell ikke akkurat det svaret du var ute etter, men det er nok dessverre det eneste... Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Vet ikke hva knappen gjør, men det er en "report this video/picture" knapp på bilder og videor. Dette vil vel sende en melding til admins, hvor du kanskje kan forklare at du ikke ønsker filmen på facebook, da du selv er med i den. Men letteste er nok å ta kontakt med opplasteren og si at dette er noe du ikke ønsker å ha liggende ute. (Selv om du sier det er utelukket, tror jeg fortsatt det er enklest) edit: eid i tid gitt. Men edit var hovedsaklig pga noen skrivefeil Endret 23. mai 2008 av zeltex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå