Gå til innhold

Satser i Norden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Toshiba satser på blanke overflater og gjennomført design for å øke markedsandelene for bærbare PC-er.

 

 

 

Les mer

 

Vil vi snart se et hyggelig gjensyn med Tecra serien? Jeg ble skuffet over M5. Dette var sørgelige greier i mine øyne med store varmeproblemer, og ellers ellendig BIOS.

 

Update: Vet de har M9. Men usikker på erfaringer rundt denne.. Toshiba har vært stille i Norge siste årene.

Endret av alaruz
Lenke til kommentar

Want some WHINE? Glossyskjermer er ok det!

 

Men ang. SSD:

 

Dette begrunner Alderton blant annet med at den jevultine forbruker ikke vil ha tilstrekkelig kunnskap om SSD versus tradisjonell harddisk og dermed vil for eksempel se en maskin med 32 GB (SSD) og en ellers identisk maskin med 320 GB (tradisjonell HD) til lavere pris og følgelig velge sistnevnte.

 

JA! Seriøst: ta kål på Ola Dunk og Mr. American Fatso. Få de til å skjønne at antall kalorier for kornene ikke er det beste i alle tilfeller! Besundle verdens befolkning med høy overføringshastighet og lav søketid; sammen med en god prosjon stabilitet! Så forstår nok før eller siden allmenheten at kalorier/GB pr. krone ikke nødvendigvis betyr alt...

Lenke til kommentar

Jeg har mere sansen for anonym utforming på laptoper, noe alá IBM/Lenovo, men for de som skal ha den stående fremme i stua så er kanskje ikke et snertent design så dumt.

 

Det jeg syntes er litt rart er at mange av disse desing-laptopene som er beregnet på media og spilling, ofte har mange forstyrrende lys. Og her også skinennde overflater.

 

Broren min kjøpte seg nylig en HP laptop(usikker på type), som er en 17" beregnet på mediabruk. Men noen funksjon for å slå av de 10+ isblå lysene som lyser i mot deg da man ser på film fantes ikke.

Kan dette være så vanskelig å få til? Filmmodus av noe slag.

Mulig den har det, men vi fant det hvertfall ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...