espman Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Toshiba satser på blanke overflater og gjennomført design for å øke markedsandelene for bærbare PC-er. Les mer Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Toshiba satser på blanke overflater og gjennomført design for å øke markedsandelene for bærbare PC-er. Les mer Vil vi snart se et hyggelig gjensyn med Tecra serien? Jeg ble skuffet over M5. Dette var sørgelige greier i mine øyne med store varmeproblemer, og ellers ellendig BIOS. Update: Vet de har M9. Men usikker på erfaringer rundt denne.. Toshiba har vært stille i Norge siste årene. Endret 23. mai 2008 av alaruz Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Blank skjerm på jobbærbare? Blir neppe Toshiba på meg i hvertfall... Lenke til kommentar
mkolbjor Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Go design! Bra noen forstår at design og utseende er viktig. Er akkurat derfor Apple går så bra om dagene. Lenke til kommentar
NyMaskin Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Go design! Bra noen forstår at design og utseende er viktig. Er akkurat derfor Apple går så bra om dagene. Har dere ikke sett denne? Jeg er nesten mer kåt på den enn damer generellt OLPC - The next generation Lenke til kommentar
toretors Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Huff, blanke overflater er det verste som finnes. Spesielt reflekterende plast som i tillegg til å reflektere alle lyskilder i rommet også gir et billig og dårlig kvalitetsuttrykk. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Huff, blanke overflater er det verste som finnes. Spesielt reflekterende plast som i tillegg til å reflektere alle lyskilder i rommet også gir et billig og dårlig kvalitetsuttrykk. For ikke å snakke om fettflekker fra fingrene. Lenke til kommentar
Knott^ Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Kommer aldri til å velge en bærbar med blank overflate til skole pc neste år (til sommeren). Hater at det er så fettete ut, og alle fingeravtrykka... Skulle ønske at det sattsa mye mer på bærbare mmed "robust" overflate Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hmm. U400 så jo interessant ut. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Want some WHINE? Glossyskjermer er ok det! Men ang. SSD: Dette begrunner Alderton blant annet med at den jevultine forbruker ikke vil ha tilstrekkelig kunnskap om SSD versus tradisjonell harddisk og dermed vil for eksempel se en maskin med 32 GB (SSD) og en ellers identisk maskin med 320 GB (tradisjonell HD) til lavere pris og følgelig velge sistnevnte. JA! Seriøst: ta kål på Ola Dunk og Mr. American Fatso. Få de til å skjønne at antall kalorier for kornene ikke er det beste i alle tilfeller! Besundle verdens befolkning med høy overføringshastighet og lav søketid; sammen med en god prosjon stabilitet! Så forstår nok før eller siden allmenheten at kalorier/GB pr. krone ikke nødvendigvis betyr alt... Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg har mere sansen for anonym utforming på laptoper, noe alá IBM/Lenovo, men for de som skal ha den stående fremme i stua så er kanskje ikke et snertent design så dumt. Det jeg syntes er litt rart er at mange av disse desing-laptopene som er beregnet på media og spilling, ofte har mange forstyrrende lys. Og her også skinennde overflater. Broren min kjøpte seg nylig en HP laptop(usikker på type), som er en 17" beregnet på mediabruk. Men noen funksjon for å slå av de 10+ isblå lysene som lyser i mot deg da man ser på film fantes ikke. Kan dette være så vanskelig å få til? Filmmodus av noe slag. Mulig den har det, men vi fant det hvertfall ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå